• Anonym (Vinnn)

Jag vill vara otrogen

Jag vill vara otrogen mot min älskade sambo. Jag älskar min älskade sambo jättemycket. Men vi har otroligt olika sex luster och böjelser. Han är "vanlig " och jag är väl pervers kanske men jag tycker om när han är hård mot mig anal sex och jag kan tänka mig sex i en sexklubb med andra. Till o med gruppsex. Här hemma vill jag att han ska vara hård och "amma" mig .. typ ... Men allt jag säger tycker han är absurt och att jag inte är nöjd med det jag har. ... han kan inte ta diskussionen öns utan det är bara "dåligt" jag vet inte vad jag ska tänka ??? Jag blir ledsen för jag vet att vi skulle kunna ha det bättre... Jag vill ha sex ofta flera ggr i veckan och han 1 gång var 2 var 3 de vecka.

• Svar på tråden Jag vill vara otrogen
  • Anonym (åh herregud)

Blir helt mållös. "Jag vill vara otrogen". Patetiskt. Gör slut istället om du inte är nöjd med det du har istället för att gå bakom ryggen på din sambo och skada honom på det sättet. Lägg ner för i helvete. 

• CarinaL26

Gör slut! Endast svin är otrogna! Du är värd noll och ingen respekt om du väljer att vara otrogen istället. Alternativt stanna kvar och gilla läget men gissar att du inte tycker det är ett alternativ.

• Anonym (Jill)
    Fritz08 skrev 2018-05-22 10:40:43 följande:

Visst är det lockande med otrohet när man är i ett sexlöst och tråkigt förhållande.

Men, är det verkligen värt att sätta sin relation på spel för att ligga med någon annan?

Ja.
  • Anonym (A)
    Fritz08 skrev 2018-05-22 10:40:43 följande:
    Visst är det lockande med otrohet när man är i ett sexlöst och tråkigt förhållande.

Men, är det verkligen värt att sätta sin relation på spel för att ligga med någon annan?
    Just så
  • Anonym (Man40)
    Anonym (Jill) skrev 2018-05-22 13:01:20 följande:

Ja.

Jag håller med, det kan mycket väl vara värt det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Jill) skrev 2018-05-22 13:01:20 följande:

Ja.

Anonym (Man40) skrev 2018-05-22 20:31:49 följande:

Intressant, annars brukar ju otrogna människor påstå att man inte alls ville såra och förnedra sin familj men här verkar man tycka det är värt det.Det kanske till och med är så att man ljuger för sina "nära och kära" när man blir påkommen för att försöka bli förlåten ?

Nyttig läsning för de som står i valet och kvalet om de ska förlåta efter en otrohet och får höra en massa ursäkter och bortförklaringar. Här har vi ju svart på vitt vad otrogna människor tycker egentligen.
  • Bymasen
    Anonym (Jill) skrev 2018-05-22 10:18:40 följande:

Jag går i samma tankar. Så förbannat uttråkad men allt annat i mitt liv med honom är perfekt.

Å vart i landet finns Jill då??
  • Anonym (L)
    Anonym (Man40) skrev 2018-05-22 20:31:49 följande:

Jojo minsann. Vissa vill äta upp kakan och den kvar.
  • virrig98

Jag tycker då att det är bättre att du gör slut på ditt nuvarande förhållande istället för att vara otrogen. Eftersom din sambo inte vill lyssna på det du säger och för att du känner dig otillfredsställd så finns det inte så mycket mer att göra än att säga hejdå till honom. 

Otrohet är äckligt och gör jävligt ont.

• Fredrica

Gör slut och träffa ngn som passar dig och som delar dina behov och önskningar.

Svar på tråden Jag vill vara otrogen