• Anonym (värsta otroheten)

Vem skulle vara värst att hitta sin man i säng med?

Tänk dig att din man har vart hemma från jobbet idag, och du har vart på jobbet eller borta men kommer hem tidigare än vad han beräknat. Du hittar honom i sängen med en annan person, i full färd med att ha passionerat sex. Vem är den absolut värsta tänkbara han kan ha sex med när du avslöjar dem?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem skulle vara värst att hitta sin man i säng med?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (värsta otroheten) skrev 2018-02-06 17:49:35 följande:

Tänk dig att din man har vart hemma från jobbet idag, och du har vart på jobbet eller borta men kommer hem tidigare än vad han beräknat. Du hittar honom i sängen med en annan person, i full färd med att ha passionerat sex. Vem är den absolut värsta tänkbara han kan ha sex med när du avslöjar dem?

Absolut värst med en tjej jag hatar. Nu finns det ingen sådan jag kommer på men det vore jättejobbigt.

Med min mamma hade jag bara blivit paff. Han irriterar sig så mkt på henne att jag mest hade blivit chockad och kanske tom lite glad att han verkar ha ändrat sig och tycker om henne.

Min syster är nog samma reaktion som med mamma men chocken lite mindre stor.

En annan man hade varit hett så det hade han gärna fått göra men jag hade blivit ledsen att han inte berättat något innan.

Min väninna hade varit sådär. Jag vet att hon är lite tänd på honom och han tycker hon är trevlig så det är väl det minst konstiga och under rätt omständigheter hade jag varit okej med det men det hade känts hemskt att de inte berättat för mig. Speciellt att hon inte hade. Hade det varit mer förståeliga omständigheter typ en fest och de drack och det gick överstyr men inte planerat hade det varit mindre jobbigt.

Men allt handlar om ifall han ville göra slut med mig efter det och byta till den andra. Ville han inte det så hade jag nog tagit allihop rätt bra. Ville han göra slut hade det varit mkt värre och jag känt mig ersätt och sviken.
  • aeg
    swanhild skrev 2018-02-07 16:41:40 följande:
    Svägerska.  Brors sambo.  Fråga inte mrea. Jag foröker förtränga

Kanske är detta fel tråd att surfa i om man fått sitt hjärta krossat av en en slynig svägerska och en dumkåt egopajas till kille.

Du har inget att må dåligt över, du blev faktiskt av med ett misstag mer eller mindre. Vet att det kanske låter skevt men över tid kommer du känna lättnad och eventuellt till och med en viss tacksamhet gentemot din svägerska som gjorde dig tjänsten att dra ner brallorna (no pun intended) på ditt ex.

Du kommer hitta någon bättre än honom. Det viktiga är att du lyfter blicken och hakan och ser alla möjligheter som nu öppnat sig då du inte längre är låst och committad till exet. Om du dessutom betänker att din bror bär på samma trauma som dig så får ni bägge en uppgift: hjälp varandra att kliva över och förbi otrohetshindret.

Du kommer fixa det.

Kram / G 

• Anonym (qwerty)

alla alternativ utom en annan man är ju en jättediss, han väljer en annan kvinna än mej
    om det var en annan man så är det något jag inte kan tävla med så det vore inte lika illa

• Anonym (donald)
    Anonym (qwerty) skrev 2018-02-08 10:03:25 följande:

alla alternativ utom en annan man är ju en jättediss, han väljer en annan kvinna än mej
    om det var en annan man så är det något jag inte kan tävla med så det vore inte lika illa

Fast otrohet handlar väldigt sällan om tävling eller ett välja de ena eller den andra, otrohet handlar om egoism och att få äta kakan och ha den kvar. De som på allvar vill ha någon annan istället säger bye bye och drar.

Så oavsett om han drar över en man eller en kvinna så betyder det inte att han väljer någon annan istället för dig, det betyder att han är ett fegt litet egosvin som tycker att han kan göra som han vill bakom din rygg och ändå behålla dig.

Väldigt högt på min mamma ser jag. Kan det bero på att det är yngre som svarat? Är man kanske 25 så är mamma c:a 50 och det kan ju kännas som en slags konkurrens och ett stort svek från mamma och maken. Men är man själv i 50 årsåldern så blir ju mamma runt 75 och att ens gubbe ligger med den gamla skatan borde väl vara mer galghumor/äckligt/vad är det för fel i huvudet på dem än att man blir väldigt sårad av det?

• Anonym (gnaus)
    Anonym (värsta otroheten) skrev 2018-02-08 16:53:43 följande:

Väldigt högt på min mamma ser jag. Kan det bero på att det är yngre som svarat? Är man kanske 25 så är mamma c:a 50 och det kan ju kännas som en slags konkurrens och ett stort svek från mamma och maken. Men är man själv i 50 årsåldern så blir ju mamma runt 75 och att ens gubbe ligger med den gamla skatan borde väl vara mer galghumor/äckligt/vad är det för fel i huvudet på dem än att man blir väldigt sårad av det?

I ett fd. förhållande hade min tjej en jättesexig morsa i början på 50-åren. Lättflirtad, full i "bus", och kunde skicka blickar som kunde väcka en død mans penis till livet.
        Jag skulde inte tvivla enn sekund om jag skulle fått möjligheten att sätta på henne i dag.
         Så ja, jag är säker på att sånt händer.
    Anonym (gnaus) skrev 2018-02-08 20:57:26 följande:
    I ett fd. förhållande hade min tjej en jättesexig morsa i början på 50-åren. Lättflirtad, full i "bus", och kunde skicka blickar som kunde väcka en død mans penis till livet.
        Jag skulde inte tvivla enn sekund om jag skulle fått möjligheten att sätta på henne i dag.
         Så ja, jag är säker på att sånt händer.
    Det tror jag med. Kvinnor kan vara ohyggligt vidriga mot varandra när det gäller sådant, särskilt ålderskrisande damer som börjar bli till åren samt tonåringar. Däremellan sysslar vi förhoppningsvis sällan med sådant.
  • Pussan
    Anonym (värsta otroheten) skrev 2018-02-08 21:18:10 följande:
    Det tror jag med. Kvinnor kan vara ohyggligt vidriga mot varandra när det gäller sådant, särskilt ålderskrisande damer som börjar bli till åren samt tonåringar. Däremellan sysslar vi förhoppningsvis sällan med sådant.
    Konstigt tycker jag att flera stycken skulle acceptera en annan man. Det tycker jag skulle vara det absolut sämsta. Om han blir kåt på en annan kvinna, det är väl ändå mera naturligt, liksom att jag blir kåt på andra män. 
    Men det är nog också mycket en åldersfråga, ju äldre man blir ju mera acceptans har man nog för såna situationer - både kvinnor och män.
  • Anonym (Elda)

Min mamma: det skulle bara vara sjukt men väcker ingen svartsjuka vid tanken, bara äckel.

Min syster: Shit vilket svek. Blir ledsen av tanken på om hon skulle svika mig så.

Väninna: Fy fan! Det är nog värst tillsammans med tjej jag hatar.

Ex som någon föreslog skulle jag bry mig minst om men jag skulle göra slut vid otrohet oavsett.

• Anonym (Röst1)

Jag analyserade inte så mycket gick på första känslan och visste direkt, bästa väninnan

Men nu i efterhand -Motivation :

Antagligen för att det är en person som du helt själv valt ut, som ska stötta dig och få dig att känna dig trygg, du har valt henne som bästa väninna av en anledning för att hon verkligen behandlar dig bra och ni är glada tillsammans och du kan alltid vara trygg i hennes närvaro.

En person du själv valt ut att finnas i ditt liv som sviker dig är mycket värre än människor du inte valt som råkar vara din familj eller utomstående.

• Anonym (Oops)

Min man kom på mig när jag hade sex med hans bror en gång......

Svar på tråden Vem skulle vara värst att hitta sin man i säng med?