Anonym (värsta otroheten) skrev 2018-02-06 17:49:35 följande:
Tänk dig att din man har vart hemma från jobbet idag, och du har vart på jobbet eller borta men kommer hem tidigare än vad han beräknat. Du hittar honom i sängen med en annan person, i full färd med att ha passionerat sex. Vem är den absolut värsta tänkbara han kan ha sex med när du avslöjar dem?
Absolut värst med en tjej jag hatar. Nu finns det ingen sådan jag kommer på men det vore jättejobbigt.
Med min mamma hade jag bara blivit paff. Han irriterar sig så mkt på henne att jag mest hade blivit chockad och kanske tom lite glad att han verkar ha ändrat sig och tycker om henne.
Min syster är nog samma reaktion som med mamma men chocken lite mindre stor.
En annan man hade varit hett så det hade han gärna fått göra men jag hade blivit ledsen att han inte berättat något innan.
Min väninna hade varit sådär. Jag vet att hon är lite tänd på honom och han tycker hon är trevlig så det är väl det minst konstiga och under rätt omständigheter hade jag varit okej med det men det hade känts hemskt att de inte berättat för mig. Speciellt att hon inte hade. Hade det varit mer förståeliga omständigheter typ en fest och de drack och det gick överstyr men inte planerat hade det varit mindre jobbigt.
Men allt handlar om ifall han ville göra slut med mig efter det och byta till den andra. Ville han inte det så hade jag nog tagit allihop rätt bra. Ville han göra slut hade det varit mkt värre och jag känt mig ersätt och sviken.