• maria1992

När plussade ni?

Hej tjejer! 

När plussade alla? 
    Vilka test har ni använt? 

I onsdags fick jag ett svagt plus och idag "inte gravid". 
    Hur ska jag tolka det? Min temp steg ytterligare idag.. 
    BIM söndag eller månad. Innan äl sattes ut så var bim på onsdag nästa vecka.
    Hur ska jag tolka detta? Helt kört?

• Svar på tråden När plussade ni?
  • Jodyanna

När man testar så pass tidigt och fr ett svagt positivt så kan de blivit missfall.

Därför för sin egen skull är de bäst att testa vid mens och inte nästan 1 vecka för tidigt.

De är inte så ovanligt att man får missfall men man vet inte om de för att de är så tidigt.

• maria1992
    Jodyanna skrev 2018-02-09 09:41:48 följande:

När man testar så pass tidigt och fr ett svagt positivt så kan de blivit missfall.

Därför för sin egen skull är de bäst att testa vid mens och inte nästan 1 vecka för tidigt.

De är inte så ovanligt att man får missfall men man vet inte om de för att de är så tidigt.

Jag vet det är dumt men har inte kunnat hålla mig..
    Skulle du säga detta är ett missfall då? Mensen har inte kommit men bim är ju son sagt inte förrän måndag.. kanske senare.. Hmm.. 
  • joannaq
    maria1992 skrev 2018-02-09 09:52:11 följande:
    Jag vet det är dumt men har inte kunnat hålla mig..
    Skulle du säga detta är ett missfall då? Mensen har inte kommit men bim är ju son sagt inte förrän måndag.. kanske senare.. Hmm.. 
    Det behöver inte vara ett missfall, så slappna av lite och invänta BIM. Hjärta
  • maria1992
    joannaq skrev 2018-02-09 09:53:33 följande:
    Det behöver inte vara ett missfall, så slappna av lite och invänta BIM. Hjärta

Jag får väl ta och slappna av. 

Jobbig väntan dock...

• joannaq
    maria1992 skrev 2018-02-09 10:30:08 följande:

Jag får väl ta och slappna av. 

Jobbig väntan dock...

Ja jag vet Tungan ute Jag hade min sista mensdag igår så nu väntar en lång väntan på äl och sen bim Skrikandes
Svar på tråden När plussade ni?