• Woopsie

Sover du med trosor/kalsonger på?

Diskuterade på jobbet om man sover med eller utan trosor. Jag förespråkade utan så man får lufta underlivet under natten. Några tyckte det var ofräscht för lakanen. Jag duschar innan jag lägger mig och byter ju lakan med jämna mellanrum så det tycker inte jag känns ofräscht.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du med trosor/kalsonger på?
  • Aniiee

Varför har du syntettrosor för? År det så bekvämt?

Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Alvina

På vintern använder jag alltid trosor eftersom jag sover med byxor då. På sommaren sover jag oftast utan, beroende på om jag måste ha byxor på mig eller inte, det hänger på hur kallt det är i rummet.

• fluu
    Rafael90 skrev 2018-02-12 21:14:47 följande:
    Bara om jag har mens.
    Typ så. Varför är så många idag rädda för kroppsvätskor?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Rumpelstiltskins

Jag har fått någon konstig idé om att jag blir oftare kissnödig om jag sover utan trosor. Av den anledningen kan jag helt enkelt inte sova utan. Haha.

• Minniemousemommy

Sover vissa nätter helt naken, dock trosor om jag har eller ska få mens såklart. Och det är inte ofräscht, det kommer inga flytningar eller något när man ligger ner plus att man kan ha sex om man känner för det utan att behöva klä av sig. :)

• Nimzay

Ja, alltid. Oftast har jag dessutom mer kläder än så på mig. Känner mig inte alls bekväm med att sova naken. Antar att jag luftar underlivet alldeles för sällan, det är kanske lite synd dock.

• IsDimma

Sover naken alla nätter utom första dagen på mensen. Använder femcap som menskopp och fen är egentligen lite liten första natten, funkar om jag som vanligt går upp och kissar en gång på natten. Men annars läcker den ibland.

Gästar vi någon annan så sover jag i nattlinne utan trosor även då.

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Rafael90
    fluu skrev 2018-02-12 22:41:50 följande:
    Typ så. Varför är så många idag rädda för kroppsvätskor?
    Det är ju inte så att man kissar i sängen bara för att man är naken, och övrigt som kan komma ut under natten blir ju knappast några betydande mängder, så länge man inte har nån extrem svampinfektion eller nåt. Tvättar man lakanen regelbundet så är det chill.
  • Original Gangster OG

Ganska jämt på ja och nej lite mindre på nej. Jag sover med boxers på tycker om när det stöder och inte är löst där det ska hållas på plats korven

• falukorv

Jag svarade nej, men det rätta svaret är egentligen "ibland". Jag kan sova utan, med, och/eller med byxor.

Svar på tråden Sover du med trosor/kalsonger på?