När pillar din kille på dina bröst?
Min kille vill alltid ta på mina bröst (alltså på klyftan) när jag bh på mig, helst att jag har push up bh på mig, hur är era killar? Vill de ta på era bröst med eller utan bh?
Min kille vill alltid ta på mina bröst (alltså på klyftan) när jag bh på mig, helst att jag har push up bh på mig, hur är era killar? Vill de ta på era bröst med eller utan bh?
Olika men alltid några gånger om dagen. Alltid retas och kittlas på bröstvårtorna. Är gravid så ganska lat nu och ligger mycket i sängen så sambon är allt där och busar ofta.. haha
Både när jag har bh och utan :)
"Pillar din kille på dina bröst" Det låter som om du vore 14...
Din kille tycker väl om din klyfta, tycker du att det är jobbigt så säg ifrån, men annars är det väl rätt vanligt att killar/män som man är tillsammans med vill ta på dina bröst.
Min sambo tar på mina bröst MINST en gång om dagen, med eller utan bh.
Både och. Min karl älskar mina bröst och tar gärna på de så ofta han kan till min stora lycka :)
Min pojkvän klämmer och har sig på mina bröst varje dag haha. Men jag tycker det är så himla skönt så han hade gärna fått klämma hela tiden :D
Med eller utan bh, flera gånger om dagen och typ vilken tid på dygnet som helst (utom när vi sover)... Det kan faktiskt bli lite jobbigt men det ger mig chans att "hämnas" genom att tafsa lite på hans rumpa... så det känns okej för det mesta. Annars säger jag ifrån.