• klitis1

Sverige under Islam

Om den muslimska invandringen fortsätter I samma takt så kommer muslimerna bli majoritet I Sverige I framtiden.

Vid vilken procent tror ni ett muslimskt parti ställer upp I valet?
    Vad händer med religionsfriheten när Islam är I majoritet?

Ni som inte tror att detta kommer att ske.. Ponera att det jag skriver är verklighet och svara på ovanstående frågor.

• Svar på tråden Sverige under Islam
  • VegetaSama
    klitis1 skrev 2018-02-13 19:11:54 följande:

Om Sverige var I majoritet muslimskt, som vilket land I världen skulle det vara?

Har redan Svarat på den frågan Iran eller Saudiarabien , dom samhällena går exakt efter koranen 
  • klitis1
    VegetaSama skrev 2018-02-13 19:13:14 följande:
    Har redan Svarat på den frågan Iran eller Saudiarabien , dom samhällena går exakt efter koranen 
    Sorry missade det
  • Emmigrerat2
    Nimzay skrev 2018-02-13 18:59:05 följande:
    Tänker flytta till Turkiet så jag slipper Sverige
    Det gör du klokt i.
  • Thomas 52

Det är intressant att någon tog upp Bosnien som ett muslimskt land.
    För gränsen när muslimerna vill ha ett muslimskt samhälle går vid 25%

Kosowo hade under 50% när man började hiva ut Serberna.
    Rohingya-folket i Myanmars delstat Rakine hade 25% när man anföll polis och militär. Jag vet inte procenten i Malmö, men där har redan anfallandet av ordningsmakten startat.

Efter att man i ett inbördeskrig tagit makten tror jag att olika grupper muslimer kommer att fortsätta inbördeskriget. Ja, vi har en ljus framtid

• DuranDuran
    klitis1 skrev 2018-02-13 18:07:55 följande:

Om den muslimska invandringen fortsätter I samma takt så kommer muslimerna bli majoritet I Sverige I framtiden.

Ni som inte tror att detta kommer att ske.. Ponera att det jag skriver är verklighet och svara på ovanstående frågor.

Finns väl redan flera muslimska partier som ännu inte blivit stora.
    Grattis alla kvinnor när vi har ett stort och etablerat muslimskt parti i Sverige. Feministerna kommer ångra det de en gång sa.

Cirkulerar uppgifter om att drygt 30 % av alla svenska kommer vara muslimer år 2050. En amerikansk tankesmedja ligger bakom uppgiften, men har inte kollar närmre på det.

Som någon skrev behövs en konsekvensanalys av framtiden, hur det växande antalet muslimer i Sverige kommer påverka samhället.

Men vi får ingen analys, den som ens nämner det kommer få veta att den fiskar i grumligt vatten, är rasist osv.

Men, men. Det kommer märkas att vi gradvis "byter" befolkning. Upplever att antalet muslimer som vill anpassa sig till Sverige är alldeles för få. Tyvärr.

Kommer hända mycket i framtiden...
  • TheWord
    VegetaSama skrev 2018-02-13 19:02:21 följande:

Bosnien är inte muslimskt ,större delen där är katoliker ,min sambo är från Bosnien så har en del anknuting till det landen och besöker det minst en gång om året 

Bosnien ÄR muslimskt land,och har alltid varit hälsa din sambo sen kan du hälsa henne också att det blev krig just pga att serber och kroater ville erövra Bosnien.
  • scaniae
    klitis1 skrev 2018-02-13 18:07:55 följande:

Ett muslimskt parti har redan ansökt!

De fick avslag.

De ville införa sharialagar men det var inte därför de dick avslag.

De slickar nu sina sår och försöker på bästa sätt sopa sharia under mattan.

De vill försöka få sin partibeteckning godkänd innan valet i är.
  • ToToTo
    Thomas 52 skrev 2018-02-13 21:26:35 följande:

Det är intressant att någon tog upp Bosnien som ett muslimskt land.

För gränsen när muslimerna vill ha ett muslimskt samhälle går vid 25%

Kosowo hade under 50% när man började hiva ut Serberna.

Rohingya-folket i Myanmars delstat Rakine hade 25% när man anföll polis och militär. Jag vet inte procenten i Malmö, men där har redan anfallandet av ordningsmakten startat.

Efter att man i ett inbördeskrig tagit makten tror jag att olika grupper muslimer kommer att fortsätta inbördeskriget. Ja, vi har en ljus framtid

Väntande krig eller inte har jag ingen uppfattning om, men samhällsförändringarna är illa nog.

Se bara på våra förorter. Fittja t ex: böneutrop i högtalare från moskén, könssegregerade tider i simhallen som också har särskild kvinnosimskola och säljer burkinis. Islamska skolor och förskolor där indoktrineringen från hemmet ska fortsätta oemotsagd. Samtidigt som vårdcentraler och bibliotek tvingas stänga på grund av hot, droger säljs öppet och blåljuspersonal attackeras. I princip hela Malmö är på väg dit. Södertälje. Oräkneligt antal mindre orter.

Ett jäkla elände överallt. Bidragsberoende, kriminalitet, könssegregation, en av de värsta religionerna på stark frammarsch. Nog kommer svenskarna undra vad som hände om ett par år.
  • Valdarinteislam

Våld är inte islam. Problemen du beskriver är lika stora för en TROENDE Muslim som för en Kristen eller ateist!!!

Problemet är att dem som förstör, vandaliserar och attackerar inte är troende men kallas sig Muslimer.

Det är problemet, kan vi inte attackera det istället för alla Muslimer? Vi har stora problem med invandrare ja det är SANT! Men varför ska vi kalla dom Muslimer?

Följer du Islam så vandaliserar du inte det är bara så, det i Koranen står att man ska ta hand om natur / familj / främlingar som behöver hjälp osv. Man ska göra det men ett leende till och med.

Hade det funnits en muslim som faktiskt följde islam och agerade i närheten, skulle kanske inte en gammal gubbe behövt frysa ihjäl ensam på en parkeringsplats mitt bland en massa människor...

Du föds till muslim men vad hjälper det den dagen du ska stå tillsvars för dina handlingar? Har du inte gjort något rätt kommer du straffas likt alla andra som inte gjort rätt för sig.... att enbart kalla sig muslim men göra precis tvärtemot kommer inte hjälpa.

Så om vi kunde få mer lärdom om islam kanske Sverige kunde bli lite bättre? Folk som kallar sig muslimer, kanske kan ifrågasättas istället för att antas? För det är sant en troende muslim skulle aldrig kunna skrika hora efter en tjej, förljde han ISLAM skulle han ska ju inte ens titta i första hand!!!!!

Vi måste lära oss skilja på islam och kultur. Inte ens de flesta ?muslimer? kan skilja på islam och kultur.

Så kanske vi behöver utbildning? Redan tidigt i skolorna. Vi behöver inte lära oss att memorera årtal! Vi behöver kanske lära oss hur man ska behandla andra utifrån alla religoner i stället? Tex:

I islam säger man Fred vare med dig när du träffar någon, pengarna som du tjänar får inte komma från oetiska källor, var hjälpsam mot dina föräldrar / grannar, GE välgörenhet = jobba hårt för att kunna ge tillbaka, besök dem som är sjuka osv osv osv

• ToToTo

Vi behöver verkligen inte mer islam i skolorna, fy. Illa nog att utsättas för skiten överallt man går i det offentliga rummet. Religion hör inte hemma i ett modernt samhälle. Du kan sitta hemma och inbilla dig vad du vill, men ute bland andra får du hålla klaffen och köpa de regler som gäller för alla. Den sjuka svenska anpassningen till islamism, till total intolerans, i en tävlan om att vara mest låstas-tolerant och få flest likes i den egna klubben är motbjudande och ett stort steg mot det här landets fall.

Teologiska diskussioner om vilka som har tolkningsföreträde när det gäller en sagobok är ju för övrigt totalt ointressanta. Tänk om folk kunde fatta det i de odemokratiska helvetesländerna där islam dominerar. Fatta det, och sluta banka ihjäl varandra över struntsaker.

• oanonym
    Valdarinteislam skrev 2018-02-14 07:43:53 följande:

Våld är inte islam. Problemen du beskriver är lika stora för en TROENDE Muslim som för en Kristen eller ateist!!!

Problemet är att dem som förstör, vandaliserar och attackerar inte är troende men kallas sig Muslimer.

Det är problemet, kan vi inte attackera det istället för alla Muslimer? Vi har stora problem med invandrare ja det är SANT! Men varför ska vi kalla dom Muslimer?

Följer du Islam så vandaliserar du inte det är bara så, det i Koranen står att man ska ta hand om natur / familj / främlingar som behöver hjälp osv. Man ska göra det men ett leende till och med.

Hade det funnits en muslim som faktiskt följde islam och agerade i närheten, skulle kanske inte en gammal gubbe behövt frysa ihjäl ensam på en parkeringsplats mitt bland en massa människor...

Du föds till muslim men vad hjälper det den dagen du ska stå tillsvars för dina handlingar? Har du inte gjort något rätt kommer du straffas likt alla andra som inte gjort rätt för sig.... att enbart kalla sig muslim men göra precis tvärtemot kommer inte hjälpa.

Så om vi kunde få mer lärdom om islam kanske Sverige kunde bli lite bättre? Folk som kallar sig muslimer, kanske kan ifrågasättas istället för att antas? För det är sant en troende muslim skulle aldrig kunna skrika hora efter en tjej, förljde han ISLAM skulle han ska ju inte ens titta i första hand!!!!!

Vi måste lära oss skilja på islam och kultur. Inte ens de flesta ?muslimer? kan skilja på islam och kultur.

Så kanske vi behöver utbildning? Redan tidigt i skolorna. Vi behöver inte lära oss att memorera årtal! Vi behöver kanske lära oss hur man ska behandla andra utifrån alla religoner i stället? Tex:

I islam säger man Fred vare med dig när du träffar någon, pengarna som du tjänar får inte komma från oetiska källor, var hjälpsam mot dina föräldrar / grannar, GE välgörenhet = jobba hårt för att kunna ge tillbaka, besök dem som är sjuka osv osv osv

Så du vet vad sann islam är? Tycker mig ha hört det förut ...

Och nej, vi behöver inte lära oss hur man behandlar andra utifrån religioner. Det skulle kunna få katastrofala följder. Det är ju just detta som många religioner försöker göra idag.

Däremot är det bra att lära sig om religioner, både det bra och det dåliga.
  • CoolaMorsan

Är det bara jag som vill att Sverige ska bli muslimskt? Tänk vad spännande och annorlunda allt skulle bli.

• DuranDuran
    VegetaSama skrev 2018-02-13 18:51:23 följande:
    Turkiet är inte häller en demokrati

Finns INGET muslimskt land som funkar, varför tror så det är så? om du tänker till lite kommer du nog på svaret
    Stämmer. Finns inget muslimskt land som är välfungerande även om mina vänstervänner på Facebook gör allt de kan för att "normalisera" bilden av islam.

Svar på tråden Sverige under Islam