Var jag otrogen?
För två veckor sen flyttade min sambo ut. Han är en man och jag kvinna. Han sa att hans känslor för mej förändrats, han visste inte om han fortfarande ville ha mej. Han skulle bo hos en kompis och fundera hur han kände.
Han har under den senaste månaden umgåtts med en kvinna från jobbet och jag trodde jag visste vidden av deras kontakt men har snokat på hans mobil och sett att de har ringt till varandra dagligen. Han har även varit hemma hos henne ett par ggr (sms konversation) något som han dolt för mej. Han lovar att det inte har varit nåt sexuellt och jag tror honom då jag brukar märka när han ljuger. Under dagarna som går är jag förkrossad och ledsen och en kväll pratar jag ut med min fd kk (för många år sen). Vi pratar om hur sambon har betett sig illa och att han faktiskt har varit otrogen genom att dölja och smyga.
Han börjar prata om hur vi hade det och jag hakar på. Vi delar våra sexuella fantasier och erfarenheter med varandra. Han säger att han är intresserad om jag skulle bli singel men bara för sex. Han ber mig skicka en bild på mina bröst och det gör jag. Sa först nej men han lirkade . Får dåligt samvete när han berättar att han runkat hela tiden och tänkt på mej. Nu undrar jsg om jag varit otrogen mot min sambo? Tänk om han vill ha mej tillbaka och jag har pratat sex med en fd kk? Vad tror ni om detta.?
Tror inte det spelar nån roll att han umgås med gamla flickvänner men jag får inte umgås med nåt ex för honom.? Det rättfärdigar ju inte mitt beteende .