Hur ska man bete sig med en ny kille efter ett långt förhållande där otrohet var punkten
Det nämligen såhär, jag har haft ett förhållande med en kille som var 8år äldre. Vi blev tillsammans 2005 och han bodde i ett annat land. Han kom till Sverige 2008 och ansökte om asyl. Fick avslag. Överklagade. Fick avslag. Vi förlovade oss 2015 för att stärka bevisen och även för ?vi? (jag) ville. Efter förlovningen började han förändras(innan var han också inte så säker på en framtid med mig) kom på att han haft kontakt med tjejer. Bröt upp en period och sedan löste vi det men jag hade inte kvar tilliten. Till slut råkade han göra bort sig och sa att han inte hade planer på att fortsätta med mig längre fram. Kastade ut honom omedelbart.
2år senare träffar jag en riktigt fin kille som verkligen ville göra allt för mig. Idag är vi 10månader tillsammans. Men jag börjar redan känna att han inte är så rädd om vårt förhållande och han vet exakt allt om hur mitt ex var och älskade mig bara mer för det.
Jag vill inte hamna i samma sits igen, vill vara starkare än innan och rak på sak.
Jag älskar min kille sjukt mycke men känner att han inte känner samma för mig som i början.
Är de något jag ska kämpa med eller är det något jag ska bryta upp!