• Daria111

Hjälp

Jag är gravid i V8+3 och igår började jag få lite blod blandat med flyttningar!! Idag det blev mer men mörkare brun kom under hela dagen !

Har nån haft det tidigare jag hoppas inte på missfall vi har försökt i 3 år nu och föra sommar hade missfall :( jag är inte inskriven än tänkte göra nästa vecka men kommer ringa på måndag !

• Svar på tråden Hjälp
  • Barbados
    Daria111 skrev 2018-02-19 23:01:23 följande:

Det går tyvärr inte här !man måste ringa först och de säger när man får komma!! Samma med vårdcentral telefon tid gäller!!

Har ni ingen gynakut? Usch då. Stackars dig. Även om det inte är något man kan göra efter ett missfall så önskar man ju att det fanns vård som kunde ge besked om vad som har hänt och stöd mentalt. Nu. Inte om tre veckor. Tänker på dig!
  • Daria111
    Barbados skrev 2018-02-20 21:16:59 följande:

Har ni ingen gynakut? Usch då. Stackars dig. Även om det inte är något man kan göra efter ett missfall så önskar man ju att det fanns vård som kunde ge besked om vad som har hänt och stöd mentalt. Nu. Inte om tre veckor. Tänker på dig!

Tack !
  • Minatankarkring2017

Behöver hjälp????

Undrar om jag kan vara gravid eller inte hmm är så nervös.

Jag och min pojkvän har haft oskyddat sex typ varannan dag i ca en vecka (mellan 9:e till 15.e ) och han kom i mig alla gånger. Jag var hos gyn efter det pga ont i magen och hon sa att jag trodligen haft ägglossning runt den 10-15e feb.

Är orolig nu eftersom jag har fått konstiga flytningar ( aldrig någonsin sett eller haft dessa)

Det har gått ca 10 dagar sedan eventuell ägglossning.

Men jag trodde först av mensen var på väg men den ska jag normalt ha om 3-4 dagar den 27.e , sedan såg jag brun konstig flytning på pappret och jag torkar mig långt in i fiffin* , vad kan detta bero på?

Vore så tacksam för svar om ni har någon aning!

Varning för äcklig bild är bara orolig Mvh

• emhu

Skulle kanske kunna vara en nidblödning? Eller så inträffade ägglossningen några dagar tidigare än du trodde så att det är mens som är på g. Det är bara att vänta och se hur det utvecklar sig :)

• Minatankarkring2017

Jag är så orolig ! Har fortfarande mörkbruna flytningar men kommer mest på pappret och inte på bindan!

Underbar varför jag fortfarande har det idag . Är det normalt om man skulle vara gravid?

Konstigt eftersom jag ska ha mensen om ca 4 dagar .????

Undra vad detta beror på!?

• Ebo88
    Minatankarkring2017 skrev 2018-02-23 15:19:07 följande:

Jag är så orolig ! Har fortfarande mörkbruna flytningar men kommer mest på pappret och inte på bindan!

Underbar varför jag fortfarande har det idag . Är det normalt om man skulle vara gravid?

Konstigt eftersom jag ska ha mensen om ca 4 dagar .????

Undra vad detta beror på!?

www.1177.se/Vastmanland/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/
  • Daria111
    Jodyanna skrev 2018-02-23 13:19:22 följande:

Hur går de för dig?

Om du undrar för mig så tack snälla att du frågar!!

Jag mår rätt ok ! Det var missfall jag hade fått!! Så nu börjar vi från början ! Jag är orolig att det blir igen nåt fel !!
  • Jodyanna
    Daria111 skrev 2018-02-26 00:14:53 följande:

Jag mår rätt ok ! Det var missfall jag hade fått!! Så nu börjar vi från början ! Jag är orolig att det blir igen nåt fel !!

Åh de va inte alls roligt att höra.

Men dr positiva är att de brukar gå rätt fort att bli gravid igen. De är som om kroppen är inställd på att bli gravid så ge inte upp. Jag blev gravid månaden efter ett missfall. Håller tummarna.
  • Ebo88
    Daria111 skrev 2018-02-26 00:14:53 följande:

Beklagar så mycket till dig och din man.

Jag och sambon förlorade vår son i november efter jag fött honom i v.24+3.

Första mensen kom 1/12 och varade i ca 15 dagar. Andra gången kom mensen 4/1-8/1.

Helt sjukt men den 31/1 plussade vi. Så hag blev gravid 2 månader efter jag födde (k.snitt) vår son. Hoppas det går fort och att allt går bra nästa gång du blir gravid <3
  • Daria111
    Jodyanna skrev 2018-02-26 10:04:53 följande:

Åh de va inte alls roligt att höra.

Men dr positiva är att de brukar gå rätt fort att bli gravid igen. De är som om kroppen är inställd på att bli gravid så ge inte upp. Jag blev gravid månaden efter ett missfall. Håller tummarna.

Jag hoppas verkligen på det att jag har samma tur !!! Tack snälla
  • Daria111
    Ebo88 skrev 2018-02-26 15:51:44 följande:

Beklagar så mycket till dig och din man.

Jag och sambon förlorade vår son i november efter jag fött honom i v.24+3.

Första mensen kom 1/12 och varade i ca 15 dagar. Andra gången kom mensen 4/1-8/1.

Helt sjukt men den 31/1 plussade vi. Så hag blev gravid 2 månader efter jag födde (k.snitt) vår son. Hoppas det går fort och att allt går bra nästa gång du blir gravid <3

tack så mycket ! Jag beklagar er sorg också Gud vad hemsk att det kan bli så !! Kan tänka mig hur ni har haft det 24 veckor är mer än halva tiden ! Jag är hemsk ledsen för er ! Önskar och håller tummarna att denna gång går hela vägen !!

Ni ger mig hopp så hoppas det blir snart ett plus !! Ta hand om dig !! Kram
Svar på tråden Hjälp