• H1ssa

    Var hittar man hjälp med grafisk design

    Jag håller på att starta upp en egen verksamhet och behöver hjälp att  utforma en logotyp. Jag är själv rätt så bra på datorer, men saknar helt en kreativ ådra. Jag har en idé som jag behöver hjälp att genomföra, finslipa och att få i vektorformat. Eftersom den billigaste professionella grafiska designern vill ha mer än 10 000 i ersättning, så undrar jag om någon här vet någon som skulle kunna hjälpa till, eller var man kan hitta någon som gör det mer på hobbynivå. Givetvis vill jag betala för arbetet, bara det att budgeten inte tillåter femsiffriga belopp för detta. 

    Har provat att använda fiverr.com, men det såg ut som en femåring hade försökt sätta ihop grejerna...

  • Svar på tråden Var hittar man hjälp med grafisk design
  • Anonym (Häpp)

    Om du inte vill betala för andras arbete hur skall du kunna ta betalt för ditt eget? Hur många timmar tror du att det tar att göra en bra logga och hur mycket tycker du att man skall få i timarvode?

  • John22

    Surfa över till Fiverr så hittar du säkert någon som kan hjälpa dig till ett vettigt pris.

  • Anonym (S)

    Jag skulle kunna hjälpa dig för 2000-3000kr. Har arbetat med webbdesign och grafisk design i fyra år.

    Intresserad? PM:ar dig i så fall.

  • Femhenist

    Om du googlar online logo maker så hittar du massor av siter som erbjuder tjänster gratis. Naturligtvis kanske man inte kan få precis vad man vill ha på det viset, men man får mycket. Och framför allt ger det tusen idéer.

Svar på tråden Var hittar man hjälp med grafisk design