Bunny on speed skrev 2018-11-18 11:09:12 följande:
Jag tror inte på allt med immunutredningar. Det verkar som att alla får en massa fel, så tjänar de lite mer pengar
Utan immunutredning och immunbehandlingar så hade jag inte kommit så långt som vi kommit nu, och i Atentråden har massor med barn fötts tack vare
[quote=79222698][quote-nick]Bunny on speed skrev 2018-11-18 11:09:12 följande:[/quote-nick]Jag tror inte på allt med immunutredningar. Det verkar som att alla får en massa fel, så tjänar de lite mer pengar där.
Alla får välja vad de vill tro på. Men jag vet att immunutredning och behandling fungerar, utan det hade vi aldrig kommit så långt som vi kommit nu, och i Atentråden har massor med barn fötts tack vare immunutredning och immunbehandling.
Det är stor skillnad i kvalitet mellan utredningarna utomlands och den dåliga missfallsutredningen vi fick av Landstinget som inte visade nåt, för de tog för få prover, inte ens ett spermaprov togs.
I Sverige vid missfallsutredningen hittade de inte ens den autoimmuna koagulationssjukdom jag har, men i Aten togs rätt prover så jag fick diagnosen där, och jag har sen tagit om dem i Sverige och fått diagnosen bekräftad här också.
Men får man missfall ändå även om fostren klarat PGS som för mig, så vet man att det är kvinnans kropp som är problemet. Livmodern eller immunförsvaret eller möjligtvis båda.
Självklart kostar allt pengar om du går till en privatklinik utomlands, det gör det ju om du gör Sperm dna fragmentationstest eller PGS (kromosomtest på embryona) också.