• EnPetra

Texas usa

Någon här som flugit till Texas, San Antonio?

Kikar på resor, och ser att man mellanlandar i Chicago, tid mellan planen 1.5 timmar. Hinner man det? Är det lätt att hitta på flygplatsen? Eller lätt att hitta någon att be om hjälp? Blir väldigt lätt stressad, så vill gärna ha så mycket information som möjligt!

• Svar på tråden Texas usa
  • Tow2Mater

1.5 timme är tajt. Forst ska du hämta väskorna och ta dem genom tullen, lämna dem igen och ga genom immigrationen, Det kan ta tid om det är langa koer. Och sa forflytta dig fran utrikes till inrikes. Finns ingen tid till forseningar eller toabesok. Finns det ett senare plan ifall du missar det forsta?

• EnPetra

Men måste man flytta sig mellan inrikes och utrikes i Chicago, flyger alltså Stockholm-chicago-texas. Jag tänkte bara ta handbagage, så behöver inte vänta på någon väska.

• Tow2Mater
    EnPetra skrev 2018-03-04 14:30:44 följande:

Men måste man flytta sig mellan inrikes och utrikes i Chicago, flyger alltså Stockholm-chicago-texas. Jag tänkte bara ta handbagage, så behöver inte vänta på någon väska.

Bara handbagage underlättar ju, du spar lite tid.

Du måste ta dig med tåget från utrikesterminalen till inrikesterminal i Chicago ja.
  • EnPetra

Jaha. Men shit vad komplicerat allt blir. Varför planerar ens sas resorna sådär? Får kika på om det finns andra tider

• Tow2Mater

Menar ju inte att du inte hinner, men finns det inte ett till plan till Texas du kan ombokas till ifall du missar det forsta, kommer du att få stanna till nästa dag. Jag har sprungit genom många flygplatser, hunnit ibland och missat ibland.

Svar på tråden Texas usa