Gravtestet ökar inte i styrka
Hej! Jag fick missfall (MA) i dec -2017. Var i vecka 9+5 och fostret hade dött ca 2 veckor tidigare. Hade då försökt bli gravida länge. Sjukt nog blev jag gravid nästan direkt efter missfallet.Vet att det är en ny grav nu, eftersom jag testade helt negativt några veckor tidigare.
Jag vet att jag hade ägglossning den 13/2. Jag plussade den 24/2. Är nu orolig för ytterligare ett missfall eftersom jag inte tycker testen ökar (förra gången var strecket sjukt starkt vid BIM). Vad säger ni, har ni någon erfarenhet och ser ni någon ökning..?
Översta bilden: 27/2 (BIM)
Nedersta bilden: 24/2 (BIM-3)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-27 09:01
OBS!! Oj! Nu råkade jag klistra in dubbelt. Det räcker alltså med att kolla på en av bilderna (varje bild innehåller två test).
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-02 05:55
Uppdatering bim+3. Testet har blivit starkare. Kolla gärna den bilden!! Vad tror ni om stegringen? Dock hade jag den där rosa flytningen också på bim-dagen, tankar kring det tas gärna emot också... Är väldigt tacksam för inspel, både solskenshistorier och missfalls-historier ;)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-12 08:16
12/3: Vecka 5+6 står det fortfarande Gravid 2-3 veckor på CB Digital. Plusset har dock blivit starkare på det vanliga CB-testet. Hjälp, vad tror ni?!