oron och ångest
hej det började med att efter ha fått äta letrozol en om gång så väntade jag mensen då de inte visade positivt på några ägglossningsstickor. när jag var inne på cykeldag 42 tänkte jag att ja skulle testa ett gravtest och såg då ett svag extra sträck. åkte direkt in för att köpa b digital. testade dagen efter den 14 feb då stod de gravid 2-3 lyckan man könde då var obeskrivlig men den verkade inte bli långvarig fick komma ner till den kliniken som har gjort utredningen vilket dom konstaterade att jag inte var så långt gången som dom trodde . dom trodde ja redan skulle va i vecka 7 enligt deras sätt att räkna men. jag hade varit där då den 25 jan för uppföljningen men då först såg man en äggblåsa . så jag antar att jag hade ägglossningen efter den 25 nån gång. men nu till problemet dom har fått för sig att graviditeten inte är som den ska gå mina blodprov inte alltid fördubblar sig utan dom hoppades på att de skulle bli missfall av sig själv men än så länge sitter de kvar. var idag på uppföljning med vul + blodprov. åter hade blodprovet denna gången inte ökat så mkt var nu uppe i 5000 nånting, i fredags var det uppe i 4800 . vet varken ut eller in nån mer som känner ingen sig. behöver va orolig. ursäkta den långa texten men behövde verkligen prata av mig detta då dom inte ens vet vilken vecja jag är i