• filli01

Inga symptom alls

Någon som varit helt utan symptom och ändå varit gravida?

Jag har inte haft det minsta molvärk, ömma bröst eller något alls faktiskt. Bara en jädra förkylning :/.

Hade inte ens någon molvärk vid ÄL trots starka test.

Hade jätte tidigt mf förra månaden och då hade jag jätte ont i ländryggen och molvärk i livmodern innan, men kanske pga missfallet.

Är på ÄL + 7 nu och känner ingenting.

Är bara nyfiken på när era "symptom " började eller om någon varit helt "symptomfri" och ändå varit gravid:)

• Svar på tråden Inga symptom alls
  • maria1992

Då är vi två...

De andra månaderna har jag haft många "symtom"... 
    Denna månden- INGA. Bim - 7 idag. 
    Jag är helt förvirrad. Fast smiley här med och tempen är hög...

Man blir ju väldigt fundersam. De enda jag märkt är att brösten svullnat och bröstvårtorna blivit större. Haft ett jädrans hugg igår och en gång idag, varade typ 1 min per gång. Sen inget mer.... Skumt detta.

Vill gärna också veta!

• filli01
    maria1992 skrev 2018-03-06 10:50:30 följande:

Då är vi två...

Man blir ju väldigt fundersam. De enda jag märkt är att brösten svullnat och bröstvårtorna blivit större. Haft ett jädrans hugg igår och en gång idag, varade typ 1 min per gång. Sen inget mer.... Skumt detta.

Vill gärna också veta!

Spännande!

Jag har ju feber nu pga hemsk influensa. Kan ju hoppas att det är positivt dock med nedsatt immunförsvar
  • filli01
    maria1992 skrev 2018-03-06 10:50:30 följande:

Då är vi två...

Vill gärna också veta!

Hur går det för dig?
  • maria1992

Tempdipp idag på bim-6... folk skriver de kan vara en implantationsdipp eller inte... hmm.. tveksam. Hur går de själv?

• filli01
    maria1992 skrev 2018-03-07 21:02:35 följande:

Tempdipp idag på bim-6... folk skriver de kan vara en implantationsdipp eller inte... hmm.. tveksam. Hur går de själv?

Okej vad synd. Borde tempen hålla sig hög om du varit gravid?

Jag har fortfarande inga som helst symptom. Brukar ändå alltid få lite pms symptom innan mens. Mådde lite illa i morse, inte mycket men tillräckligt för att reagera.

Kan ju vara förkylningen som spökar.

Men jag hade inte ens någon endaste molvärk vid ÄL så det kanske inte ens var någon.
  • maria1992

Det kan som sagt vara en implantationsdipp. Idag ökade tempen igen..

När ska du testa? När hade du bim?

• Jacqueline

Två första graviditeterna noll symptom.

Tredje och fjärde massa symptom.

Femte återigen inga som helst symptom.

• filli01
    maria1992 skrev 2018-03-08 07:00:33 följande:

Det kan som sagt vara en implantationsdipp. Idag ökade tempen igen..

När ska du testa? När hade du bim?

Jag testade idag med geaviditetskollens testa tidigt. Kunde ana ett streck. Är det vanligt med spök på dessa?

Jag har bim på måndag eller tisdag.

Åh hoppas för din skull att det var det
  • filli01
    Jacqueline skrev 2018-03-08 08:12:04 följande:

Två första graviditeterna noll symptom.

Tredje och fjärde massa symptom.

Femte återigen inga som helst symptom.

Vad lustigt! Var det samma kön på barnen - inga symptom/symptom?
  • maria1992
    filli01 skrev 2018-03-08 08:35:45 följande:

Jag testade idag med geaviditetskollens testa tidigt. Kunde ana ett streck. Är det vanligt med spök på dessa?

Jag har bim på måndag eller tisdag.

Åh hoppas för din skull att det var det

Är det så?? Så kul!!

Det enda jag fått spök är clearblue, så hoppet finns verkligen för dig

Jag har bim tis/ons. Ska testa i helgen med tidigt! (Aldrig mer clearblue dock)
  • filli01
    maria1992 skrev 2018-03-08 08:38:00 följande:

Är det så?? Så kul!!

Det enda jag fått spök är clearblue, så hoppet finns verkligen för dig

Jag har bim tis/ons. Ska testa i helgen med tidigt! (Aldrig mer clearblue dock)

Jag vågar nog inte glädjas än. Var väääldigt svagt. Gick inte att fota ens. :-/

Åh håller tummarna för dig! Uppdatera gärna när du tagit test:)
  • Jacqueline
    filli01 skrev 2018-03-08 08:37:02 följande:

Vad lustigt! Var det samma kön på barnen - inga symptom/symptom?

Två första flickor, trean och fyran pojkar och femman nu är en tjej enligt ultraljudet

Så jag är symptomfri när jag väntar flickor och mår skit när jag väntar pojkar
  • Jagerika

Hej! Exakt så som du beskriver har jag det just nu! Förra månaden hade jag brutalt ont mellan ÄL och mensen, och mensen varade bara i 2 dagar men som brukar vara i 5 dagar. Nu är jag på ÄL+6 och har inte känt nånting! Mår prima och undrar då om det va nått som hände förra månaden? För så ont har jag aldrig haft förut! Eller känner jag ingenting eftersom *mensen* inte kommer komma för det har tagit sig och därför får jag ingen mensvärk? Det är liksom läskigt va lite jag känner och blir orolig för det!

( vi försöker skaffa barn så det vore underbart om det hade tagit tagit sig!)

• filli01
    Jagerika skrev 2018-03-08 10:41:10 följande:

Hej! Exakt så som du beskriver har jag det just nu! Förra månaden hade jag brutalt ont mellan ÄL och mensen, och mensen varade bara i 2 dagar men som brukar vara i 5 dagar. Nu är jag på ÄL+6 och har inte känt nånting! Mår prima och undrar då om det va nått som hände förra månaden? För så ont har jag aldrig haft förut! Eller känner jag ingenting eftersom *mensen* inte kommer komma för det har tagit sig och därför får jag ingen mensvärk? Det är liksom läskigt va lite jag känner och blir orolig för det!

( vi försöker skaffa barn så det vore underbart om det hade tagit tagit sig!)

Man känner efter så mycket tycker jag. Så man blir ju lite fundersam när det helt plötsligt inte känns något .

Jag håller tummarna för dig!! Uppdatera gärna här när du tagit test.

Jag tog ett test nu vid middag. Bifogar nedan ifall någon kan se nåt
  • Jagerika
    filli01 skrev 2018-03-08 15:27:39 följande:

Man känner efter så mycket tycker jag. Så man blir ju lite fundersam när det helt plötsligt inte känns något .

Jag håller tummarna för dig!! Uppdatera gärna här när du tagit test.

Jag tog ett test nu vid middag. Bifogar nedan ifall någon kan se nåt

Jag kan som tidigast testa på onsdag nästa vecka så ska testa ett tidigt gravtest då! Såå spännande!

Jag tycker mig ana nått på den sista bilden men det är mer en kant än ett streck! Vänta tills BIM och ta igen då :)
  • filli01

Det var toknegativt idag. Har noll molvärk eller ömma bröst. Är bara sjukt trött. Så jag antar att det inte blivit något denna gången. :-/

Men men får väl inte ge upp hoppet än.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Inga symptom alls