• Anonym (Ensam)

Någon som vill ha tillbaka ex och jobbar för det?

Finns det någon här i forumet som gjort slut och ångrar sig och jobbar för att få tillbaka sitt ex?

Någon som tagit förhastade beslut och kommit på sig själva att det gick lite för fort och insett vad man faktiskt hade?

Hur går tankarna och agerar ni?

Vettiga diskussioner efterfrågas.

• Svar på tråden Någon som vill ha tillbaka ex och jobbar för det?
  • Anonym (Ensam)

Ingen?

• Anonym (crossAfit)

Har man ingen självrespekt eller? Bestämmer jag mig för att dumpa henne och mot någon märklig fömodan skulle ångra mig (kommer aldrig ske) får man väl leta vidare istället för att komma krypande.

• Anonym (man)
    Anonym (crossAfit) skrev 2018-03-06 22:51:11 följande:

Har man ingen självrespekt eller? Bestämmer jag mig för att dumpa henne och mot någon märklig fömodan skulle ångra mig (kommer aldrig ske) får man väl leta vidare istället för att komma krypande.

Håller med, orka hålla på att förnedra sig själv och krypa som en daggmask.
  • Anonym (Ensam)

Behöver väl inte vara någon form av förnedring?

Ibland kanske man varit rent för snabb i sitt agerande att ångern kommer sen när man väl är själv. Kanske har man gjort ett misstag och velat ha annat men insett att det man hade var bra och det ska man ha?

• Anonym (Mongo)
    Anonym (Ensam) skrev 2018-03-08 17:36:03 följande:

Lycka till med det.
  • Anonym (Dumpad)
    Anonym (Ensam) skrev 2018-03-08 17:36:03 följande:

Ibland kanske man varit rent för snabb i sitt agerande att ångern kommer sen när man väl är själv. Kanske har man gjort ett misstag och velat ha annat men insett att det man hade var bra och det ska man ha?

Önskar ibland att mitt ex tänkte så, enligt mig hade vi ett bra förhållande, bra sexliv hade fruktansvärt kul ihop varit tillsammans i många år etc. Sen en dag kom bomben och jag fattade inget. Saknar henne fortfarande trots att det gått nästan 2 år. Vi har 0 kontakt då jag var tydlig med att jag ville ha det så. 

Behöver inte vara någon förnedring om du känner att det fanns något bra, ibland kan vi göra dumma saker och handla på impuls ( You never know what you have until it´s gone ) . Prova att försiktigt ta kontakt igen :)  
  • Anonym (D.D)

Varför ska någon jobba för att få tillbaka sitt ex?Kärlek ska inte vara svårt egentligen.Om den andra inte vill,så får man acceptera detta hur sårar du än är.

• Anonym (Ensam)

Men om någon tog ett förhastat beslut på grund av något och gjorde slut. Sen kom man på sig själv... fan också! Vad har man gjort...

• Anonym (D.D)
    Anonym (Ensam) skrev 2018-03-08 21:39:28 följande:

Men om någon tog ett förhastat beslut på grund av något och gjorde slut. Sen kom man på sig själv... fan också! Vad har man gjort...

Vad säger exet då?Verkar denna intresserad?
  • Anonym (man)
    Anonym (Ensam) skrev 2018-03-08 21:39:28 följande:

Det är väl där stolthet och heder kommer in i bilden. människor med stolthet och heder inser sitt misstag men står för sitt val och går vidare, andra ska försöka få tillbaka det man förlorat och försöka tjata sig till en andra chans.

Det beror väl kanske på hur du går tillväga, att säga att man ångrat sig är väl kanske inte fel, men om personen inte visar något intresse så är det definitivt fel att försöka tjata sig till att få som man vill. Vill personen inte så måste man kunna acceptera det.
Svar på tråden Någon som vill ha tillbaka ex och jobbar för det?