• Mioii

Äntligen !!!

Nu äntligen hände det. Efter lång tid och funderingar, och problem med ägglossning och oro och mens...

Fick jag ett plus!! Omg kan knappt fatta det. Innan har plus vart så svaga och alltså inte vart rätt.

Denna gången kom plusset med en gång! Sån lycka !! Välkommen hjärtat... Du är älskad redan lilla blubb

• Svar på tråden Äntligen !!!
  • Utvandraren2

Naaw, stort grattis! Kan verkligen relatera, jag var du för 24 veckor sedan. Bara njut! :)

• Jessica592

Stort grattis! Själv plussade jag i måndags morse efter precis samma som du med ägglossning å mens. Hade börjat ge upp hoppet och trodde inte alls att jag skulle vara gravid då jag gick med mensvärk.. men som sagt fortfarande helt overkligt! Bokade inskrivningssamtal igår så efter den 19/3 hoppas jag att de känns mer verkligt????

Grattis till oss????

• Mioii

Tack till alla verkligen!! Är så glad men kan inte riktigt fatta det... Känner också som mensvärk fast annorlunda. Mitt i livmodern o de va de som fick mitt hopp upp att våga testa så tidigt! Dock är värken, kissignödig och brösten så jobbiga hehe

• Mioii
    Jessica592 skrev 2018-03-07 08:06:10 följande:

Stort grattis! Själv plussade jag i måndags morse efter precis samma som du med ägglossning å mens. Hade börjat ge upp hoppet och trodde inte alls att jag skulle vara gravid då jag gick med mensvärk.. men som sagt fortfarande helt overkligt! Bokade inskrivningssamtal igår så efter den 19/3 hoppas jag att de känns mer verkligt????

Grattis till oss????

Grattis verkligen!!! Skulle du vilja följa varandra?? Skulle kännas så bra att ha någon som haft samma resa och kommer ha bf samma tid ungefär ???? frågetecken är smileys hör med haha
Svar på tråden Äntligen !!!