• Hallonobar

Libanesisk tjej: Fråga vad ni vill

Född och uppväxt i Sverige, muslim i grunden men inte religiös. Fråga vad ni vill

• Svar på tråden Libanesisk tjej: Fråga vad ni vill
  • Hallonobar
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-04-30 21:44:09 följande:

1 Har du besökt Huvudstaden någon gång

2 pratar du skånska eller någon annan dialekt 

3 Brukar du lyssna på musik 

4 Läser du böcker i så fall någon genre du läser extra

1. Ja

2. Pratar skånska

3. Ja allt möjligt

4. Nej läser inte alls längre
  • Hallonobar
    Anonym (cia) skrev 2018-05-01 02:11:18 följande:

Vad tror du är anledningen bakom att många som flyttar till ett nytt land vägrar anpassa sig till rådande kultur i det nya landet?

Jag tror inte att många tänker på att anpassa sig, dem flesta tänker på att dom antagligen får ett bättre liv genom att på i ett land som Sverige. Rent ekonomiskt men samtidigt är det inget krig heller.
  • Hallonobar
    Nimzay skrev 2018-05-10 08:51:27 följande:

Vad har du för klädstil? Alltså, ungefär hur brukar du klä dig? 

Nu på sommaren kan det vara allt från klänningar, shorts, jeans med magtröja osv osv. Jag klär mig väldigt fint :) vad tänkte du på?
  • Anonym (F)

Vilken sjukt konstig tråd. Syfte?

• Hallonobar
    Anonym (ClabbeAfNegerstam) skrev 2018-05-12 02:29:44 följande:

Det finns lite fördomar om kvinnor från Libanon. Att ni är goldiggers och räknar allt i pengar. Stämmer den här bilden eller borde jag provköra en först och döma senare ?

Det finns goldiggers ifrån alla länder, jag skulle säga nej. Jag är ingen golddigger, däremot är jag självständig. Jag har träffat många killar som har mycket pengar men det har aldrig berört mig eftersom dem flesta av dom haft väldigt dåliga egenskaper. Jag har mina egna pengar och skulle aldrig snylta på någon annans plånbok..
  • Nimzay
    Hallonobar skrev 2018-05-15 20:52:49 följande:
    Nu på sommaren kan det vara allt från klänningar, shorts, jeans med magtröja osv osv. Jag klär mig väldigt fint :) vad tänkte du på?
    Ok, låter fint :) undrade väl ungefär så. Klänningar gillar jag oxå. Gillar förövrigt oxå att klä mig fint haha, för min del i klänningar eller i hyfsat bekväma men ändå fina byxor. Och svarta kläder gillar jag helst. Vilken färg/vilka färger har du helst på kläder? Och sen undrar jag om du någon gång använder muslimska kläder om du i grunden är muslim? Eller om du använder muslimska smycken? Och om du använder smycken överhuvudtaget?
  • Nimzay
    Anonym (F) skrev 2018-05-15 20:56:18 följande:

Vilken sjukt konstig tråd. Syfte?

Eh varför skulle en frågetråd vara konstig...??
  • Anonym (Kompis)

Tar du den i tvåan?

• Hallonobar
    Nimzay skrev 2018-05-16 01:42:57 följande:

Ok, låter fint :) undrade väl ungefär så. Klänningar gillar jag oxå. Gillar förövrigt oxå att klä mig fint haha, för min del i klänningar eller i hyfsat bekväma men ändå fina byxor. Och svarta kläder gillar jag helst. Vilken färg/vilka färger har du helst på kläder? Och sen undrar jag om du någon gång använder muslimska kläder om du i grunden är muslim? Eller om du använder muslimska smycken? Och om du använder smycken överhuvudtaget?

Jag gillar färger i beige svart grå och vit, men även röd :)

Nej använder inte muslimska kläder eller smycken. Använder vanliga smycken. Vilket ursprung har du?
  • Hallonobar
    Anonym (Kompis) skrev 2018-05-16 02:50:57 följande:

Tar du den i tvåan?

Nej varför skulle jag göra det?
  • Anonym (Kompis)
    Hallonobar skrev 2018-05-16 14:53:27 följande:
    Nej varför skulle jag göra det?
    Frågar du mig? Det är ju din frågetråd.
  • Anonym (Nyfiken)
    Hallonobar skrev 2018-05-15 20:49:40 följande:
    1. Ja

2. Pratar skånska

3. Ja allt möjligt

4. Nej läser inte alls längre
    1 Tycker du huvudstaden är vacker
    2 Är det malmöitiska? 
    3 vilka språk kan du. kan du alla språken flytande 
    4 Gillar du leggings 
    5 Är du allätare när det kommer till mat 
  • Abegayle70
    Anonym (Kompis) skrev 2018-05-16 02:50:57 följande:

Tar du den i tvåan?

Du är inte på Flashback nu...
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Nimzay
    Hallonobar skrev 2018-05-16 14:52:54 följande:
    Jag gillar färger i beige svart grå och vit, men även röd :)

Nej använder inte muslimska kläder eller smycken. Använder vanliga smycken. Vilket ursprung har du?
    Oki, själv gillar jag framförallt svarta kläder men även gråa och vita och så lite rosa kläder i bland.

Aha, tänkte bara lite att vissa svenskar som inte är speciellt religiöst kristna kan ju ändå ha lite kristna smycken som typ kors och så tänkte bara lite att du kanske hade det fast muslimska.
    Kul, det är roligt med smycken, har själv många smycken haha, oxå jag vanliga smycken typ, som inte är precis religiösa på något sätt, gärna lite gulliga smycken med till exempel hjärtan och så och evighetstecknet kan oxå va fint, smycken i färgerna svart, vit och silver gillar jag.
    Är svensk. 

Fler frågor:
    Brukar du sminka dig?
    Vad brukar du ha för skor?
    Hur långt hår har du?
    Vilken hårfärg har du, färgat eller äkta?
    Vad gillar du för musik?
  • Anonym (Nyfiken)

1 Dricker du Hellre te än kaffe
    2 Tränar du 
    3 kommer du att titta på fotbolls vm 
    4 Tycker du Svenska killar är attraktiva 

Svar på tråden Libanesisk tjej: Fråga vad ni vill