• Despacitooo

Hur ställer du dig till detta?

Förutsatt att du vore singel, skulle du kunna ha en KK. Alltså en kompis som du har sex med, helt utan känslor inblandade, enbart för att ni har vad båda ni anser vara bra sex.

Som sagt, inga känslor inblandade, utan enbart för njutningens skull?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ställer du dig till detta?
  • Anonym (man)

Förstår inte riktigt hur man kan ha sex utan att utveckla några som helst känslor.
    Blir man så pass avtrubbad om man haft sex med väldigt många olika personer?

• DeathByPickles
    Anonym (man) skrev 2018-04-18 18:07:51 följande:

Förstår inte riktigt hur man kan ha sex utan att utveckla några som helst känslor.
    Blir man så pass avtrubbad om man haft sex med väldigt många olika personer?

Jag antar fräckt att TS framför allt menar romantiska känslor. Ha sex utan sådana går alldeles utmärkt! 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (H)

Been there, done that.. Nu är jag lycklig i ett förhållande dock. :)

• Anonym (Anna)

Menar du romantiska känslor? Utan att vara förälskad eller vilja fördupa relationen?

Helt utan känslor alls, tex attraktionskänslor skulle jag aldrig vara intim med någon, ser jag ingen poäng med.

• felicityporter

Nej, det skulle jag aldrig kunna tänka mig. Sex utan några romantiska känslor och utan att ha ett förhållande är totalt otänkbart för mig och skulle inte ge mig ett skit.

• Anonym (KK Javisst!)

Ja det är väl inget konstigt med det. Bätte att ha en kk att träffa för sex istället för att hela tiden hitta en sexpartner så fort man vill ha sex.
    Och träffas man regelbundet så gör man säkert det för att det är väldigt bra sex och skulle då känslor ändå uppstå så vet man iallafall att sexlivet kommer att blir bra.

• Anonym (Lol)

Det finns inget sådant som att koppla loss känslor från sex på sikt. Den som tror det är förvirrad, störd eller båda två. Jag låg runt en del innan jag träffade min nuvarande partner, men var väldigt noggrann med att det inte blev ofta med samma person.

Folk glömmer ofta att förälskelse inte är den enda relevanta känslan i sammanhanget.

• Anonym (Japp)

Klickade "ja" men samtidigt har jag lätt att få känslor så kanske inte funkar på lång sikt... älskar sex och känns bättre med en kk än att ragga runt nytt varje gång, tröttnar lite på dildon ibland

• Anonym (otrogen)

Jag svarade ja som kvinna. Jag har ofta haft killkompisar som kk utan känslor. Nu har jag exempelvis mitt ex som kk fast jag har kille. man behöver variation

• Lilyje

Absolut!

Nu är jag visserligen gift, och älskar min man.

Men nog saknar jag singellivet ibland, och då är det ju hhimla praktiskt att ha en KK!

M 2010 | B 2017 | ? 2019
  • Anonym (otrogen)
    Lilyje skrev 2018-11-02 21:42:04 följande:

Absolut!

Nu är jag visserligen gift, och älskar min man.

Men nog saknar jag singellivet ibland, och då är det ju hhimla praktiskt att ha en KK!

Ja älskar det det är som att få ha kvar kakan o äte den 
  • Anonym (Dumle)

Hej!

Kille här och jag svarade nej.

Jag har bara haft förhållande med dom jag legat med och alltid långa förutom ett som varade en månad.

Första förhållandet varade 1 år och då var jag 16 år. Hon var orakad och hade bh storlek 75 B, Fyllde år i september, hade blåa ögon, ljusbrunt hår, 160cm lång.

Det var 20 år sedan och jag minns alla lika bra.

Har aldrig haft kk förstår inte vitsen att dela något så fint som sex och inte dela livet och känslor.

• idasids

Tjena!

Jag har varit singel i ett par månader nu och under denna period fick jag några "erbjudanden" att bli kk med några killar. Tackade nej för jag kan inte njuta av sex då det inte är kopplat till känslor. Men mina tjejkompisar har sådana relationer och de är nöjda så kanske ... för dom funkar det i alla fall.

• Anonym (Tjej)

Nej, har testat och det var inte så kul i längden.

Även om ingen av oss ville ha en kärleksrelation så utvecklades ändå någon sorts känslor och det blev för jobbigt för båda med vetskapen om att vi också träffade andra. Massa saker man inte kunde prata om...

• Anonym (Nope)

Jag provade ett tag med en avlägsen killkompis. Det var trevligt och vi umgicks även som vänner. Det var klart från början att det inte skulle bli något mer än så, vilket var helt okay. Men även om det var trevligt att ha sex med någon som jag visste även brydde sig om mig så kändes sex utan att det skulle leda någonstans någonsin lite poänglöst till slut. Jag behövde ju inte aktivt leta efter någon att inleda ett seriöst förhållande med eftersom jag fick en stor del av det redan. Ett bra skydd för inte behöva bli sårad förstås..

• Anonym (äktenskapet)

NEJ! Känslor är njutning.

Svar på tråden Hur ställer du dig till detta?