• Anonym (Gråskala...)

Var går gränsen för dig? (Otrohet)

När anser du dig själv vara otrogen? De flesta är emot otrohet, men gränsen för när man själv anser att man är otrogen verkar vara olika. Självklart är hemlighållandet en del av otroheten också.

Kommentera gärna om hur du tänker om var du känner att gränsen går för när du känner att du varit otrogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var går gränsen för dig? (Otrohet)
  • Anonym (le11)

Gör inte mot din partner det inte du vill att han/hon ska göra mot dig.

Om din partner mår dåligt över en sak och säger att det inte är OK och du fortsätter att göra det.. till exempel vara på datingssidor och sexchatta så är det otrohet. 

• Anonym (Hejhej)

Det räknas som otroget om man har oralsex, rumpsex, vaginasex på samma gång. Och om det inte tar längre än en timme räknas det inte.

• Anonym (Ajdå)
    Brbsladderben skrev 2018-03-25 07:25:30 följande:

Enkelt- såfort du börjar dölja saker för din partner så är du otrogen.

Jag har köpt ett paket till min fru som jag döljer innan hon fyller år...

Jag har en utväxt i analen som jag döljer för henne...
  • Brbsladderben
    Anonym (Ajdå) skrev 2018-03-25 07:41:22 följande:

Jag har köpt ett paket till min fru som jag döljer innan hon fyller år...

Jag har en utväxt i analen som jag döljer för henne...

Nu behöver man ju inte räkna in vita lögner.. :) det är skillnad på dölja och dölja. Det förstår nog du också
  • Anonym (Ajdå)
    Brbsladderben skrev 2018-03-25 07:42:29 följande:

Nu behöver man ju inte räkna in vita lögner.. :) det är skillnad på dölja och dölja. Det förstår nog du också

Om jag fantiserar om mina kvinnliga kollegor på jobbet när jag onanerar då?
  • Brbsladderben
    Anonym (Ajdå) skrev 2018-03-25 07:44:14 följande:

Om jag fantiserar om mina kvinnliga kollegor på jobbet när jag onanerar då?

Nja.. sålänge inte din partner får reda på det och att det endast sker i fantasin så ser jag inga problem med det.

Alla andra alternativ som TS lagt upp är dock otrohet i min värld.
  • Anonym (Meddelande)

Jag fick ett meddelande på Facebook från ett gammalt kk som hörde av sig.. Han undrade bara hur det var med mig och hur studierna gick. Jag har sambo sen ett år tillbaka, men valde att svara på meddelandet.

Höll fan på att gå under av ångest över att jag ens svarade! Fick svar tillbaka och sen dog konversationen ut tack och lov. Tog bort och blockerade honom..

Vill aldrig att min sambo ska skriva till nåt gammalt ragg, kk eller ex, så därför gör jag aldrig om det.. Fyfan!

Så ja, tillochmed där går min gräns.

Svar på tråden Var går gränsen för dig? (Otrohet)