• Anonym (Mått dåligt väldigt länge)

Ser ut som om jag har fått leverfläck precis ovanför ögonbrynen - Hur får man bort leverfläck?

Det har varit stressat den senaste tiden. Jag har kommit till en annan ort, och jag försöker göra allt för att få ett skyddad boende i min hemstad. Vilket jag äntligen har lyckats att få igenom, men det kommer ta tid att förflytta mig.

Jag har varit väldigt stressat den senaste tiden.

Och nu har jag noterat någon liknade form av leverfläck om det nu inte är leverfläck, precis ovanför min ögonbryn. Detta får bara mig att må ännu sämre.

Hur får man bort leverfläck, jag är helt osäker om det verkligen är leverfläck.

Det är en svart liten prick.

Jag förstår inte alls hur den har dykt upp så snabbt. Kommer inte alls ihåg att jag hade den tidigare idag.

Tack för alla tips!

• Svar på tråden Ser ut som om jag har fått leverfläck precis ovanför ögonbrynen - Hur får man bort leverfläck?
  • sebbe420

Händer mig också lite då och då, att det ploppar upp en ny leverfläck. För ett par år sedan fick jag en ny precis ovanför munnen. Det är ju lite mindre kul när de hamnar i ansiktet istället för på magen eller bröstet eller något, men vad gör man? Sånt är livet, man får leverfläckar.

Svar på tråden Ser ut som om jag har fått leverfläck precis ovanför ögonbrynen - Hur får man bort leverfläck?