Svartsjuka
Om man varit tillsammans i ett halv år, hur mycket bör man träffas då? Vad är normalt att träffas efter ett halv år?
Om man varit tillsammans i ett halv år, hur mycket bör man träffas då? Vad är normalt att träffas efter ett halv år?
Normalt och normalt, det beror på t ex om någon har barn vv, vilka arbetstider eller på hur långt ifrån varann ni bor.
Men jag skulle säga att minimum är varje helg plus en kväll i veckan om ni bor hyfsat nära varann..
Han kanske har tröttnat på dig?
Normalt och normalt, det beror på t ex om någon har barn vv, vilka arbetstider eller på hur långt ifrån varann ni bor.
Men jag skulle säga att minimum är varje helg plus en kväll i veckan om ni bor hyfsat nära varann..
Han kanske har tröttnat på dig?
ja, tanken har slagit mig. men hur vet man det säkert? Det är ju inget han skulle svara ärligt på om jag frågade.
Det är oftast han som smsar mig först, väldigt sällan jag gör det. Han har frågat om att ses men säger samtidigt att han vill ha egentid, så jag får dubbelbudskap och blir sårad så jag har sagt nej till att träffas flera gånger. Nu har han bara frågat mig en gågn denna veckan och jag bara känner jaha detta komemr gå åt pipan och daragit åt mig hornen. så sa nej till att träffas denna helgen.