• Moa99

Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete

Hej, jag heter Moa och älskar att läsa. Jag går tredje året på ekonomisklinje. Jag skulle bli tacksam om du kunde ägna några minuter till att fylla i min enkät rörande läsvanor. Gå gärna in på länken nedan. 

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=tO2QLpfT4kGHi8XxDRxSG_5-QOKrGmpBiA9GxT2BqUFUODY5VzZXWlU3WTdJOFVDT1c5RjFBSlUyVC4u

Tack på förhand. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-20 14:38
    Länken fungerar endast om du kopierar och klistrar in den i ny sida/flik.
  • Svar på tråden Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete
  • LFF

Vad menar du med "jag påverkas av *vald genre*"?

• John22

Går inte att trycka på "Skicka" trots att alla frågor är besvarade.

• Moa99
     Tack för återkopplingen länken fungerar endast om du kopierar och klistrar in den i ny sida/flik.
  • Moa99

Jag skrev min definition av påverkan i min inledning till enkäten. 

• Anonym (åååå)

Nu vill jag inte vara elak men det heter program. Det heter inte "linje" och har inte gjort på bra länge. Blir liksom lite pinsamt om du skriva "linje" i ditt gymnasiearbete, just saying Skrattande

Gick in på länken (eftersom jag undervisar i svenska på gymnasiet är det ett intressant ämne för mig) men varför står det "andra året" i inledningen? 

Kan väl också (som van handledare för gymnasiearbeten), tänka att det blir lite svår för dig att utläsa så mycket ur din enkät då frågorna blir så högst subjektiva. Men lycka till! 

• Carambolan

Alltså det där var omöjligt att svara på tycker jag. Vad ska jag välja om jag tycker att 17 av 20 fantasyböcker varit skräp men så finns där tre guldkorn som verkligen fått mig att ?ändra bild på världsomfattningen? (som du uttrycker det i inledningen).

Svar på tråden Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete