Sent att börja plugga till civilingenjör vid 26 år
Är det sent för mig att börja plugga 5års utbildning? Jag blir då 31 år när jag är klar med utbildningen. Har sökt till civilingenjör i datateknik och IT.
Är det sent för mig att börja plugga 5års utbildning? Jag blir då 31 år när jag är klar med utbildningen. Har sökt till civilingenjör i datateknik och IT.
26 är ingen ålder förövrigt.
Du lär ha 40 år i arbetslivet efter det att du är klar. Pensionsåldern är säkert 70 när du blir det.
Inte alls, när jag pluggade för eon år sedan, så var det några stycken som hade passerat 25 när de började plugga. Några var även aktiva inom studentlivet så inte ens där var deras ålder något minus.
Tycker inte att det är försent.
Fan vad roligt!! Jättespridda åldrar på civilingenjörsprogram, du kommer omöjligt vara äldst oavsett :) lycka till, och var jävligt envis så går det
Nej - du är jätteung, inte alls för gammal ! Klart du ska söka.
Absolut inte för gammal!
Det är en mycket bra idé! Några års mognad skadar inte, och du är fortfarande ung! :) Lycka till!