• lisa889

Baka ihop krediter

Hej!. Det är så att jag och min sambo har riktigt mkt krediter/blancolån.. 1 lån hos swedbank på typ 50 lax. Sammanlagt har vi skulder för 200.. tusen hit 3 tusen dit. Vilket blir jävligt dyrt i månaden.. tillslut hade vi såklart svårt att betala. Funderar på att byta bank med.. vilken bank tror ni vi skulle få ett lån p baka ihop alla lån till en summa istället för typ 15?

• Svar på tråden Baka ihop krediter
  • Madicken Madicken
    lisa889 skrev 2018-03-22 11:24:49 följande:

Hej!. Det är så att jag och min sambo har riktigt mkt krediter/blancolån.. 1 lån hos swedbank på typ 50 lax. Sammanlagt har vi skulder för 200.. tusen hit 3 tusen dit. Vilket blir jävligt dyrt i månaden.. tillslut hade vi såklart svårt att betala. Funderar på att byta bank med.. vilken bank tror ni vi skulle få ett lån p baka ihop alla lån till en summa istället för typ 15?

GE Money Bank MEN med mycket högre ränta=dyrare för er.

Ta ett papper och skriv upp alla skulder. Betala den lägsta först och gå uppåt. Så får ni färre skulder. Jöo inga kläder och skor för garderoberna är fulla. Storhandla på Willys.
  • OupaOupa

Finns en del tjänster på nätet som jämför bankens räntor, kan vara bra att använda för att se vem som ger lägst ränta vid ett hopbakslån.

Skulle ni få ett sådant så måste ni verkligen se upp för att dra på er nya krediter. Säg upp ev. förkrediter nör dessa är betalade och handla bara kontant och betala av slaviskt på lånet ni ev. kan få. Lycka till!

Svar på tråden Baka ihop krediter