Hur ska jag kunna lita på honom igen?
Hej!! Mitt första inlägg här men jag behöver rådgivning... jag och min sambo har varit tillsammans i tre år och är förlovade och har tvillingpojkar tillsammans. För ungefär 6 månader sen var han otrogen mot mig, han sexchattade med en tjej under den mest påfrestande tiden i mitt liv (genomgick cellförändringar, operation)
Märkte att det var konstiga saker som hände, inga kramar eller pussar, telefonen upp å ner, åkte iväg och hade ursäkter om jobb, skulle på bio osv. Tillslut såg jag hennes namn i webbhistoriken, ljög för honom om att jag visste hur dem prata med varandra och han ljög men tillslut gav han sig. Men nu oroar jag mig för att det är mycket andra saker som har hänt som jag inte vet om och jag känner att han inte är helt ärlig mot mig. Han har tagit bort Facebook och instagram och messenger för att jobba på vårt förhållande. Han har telefonen öppet framför mig.. dock har jag sån magkänsla att det är något konstigt på gång, eller är det rädsla och oro som gör att jag känner såhär?
Han skulle jobba idag sa han, och sa att jag kan få appen till hans gps på firmabilen om det skulle kännas bättre för mig och det godtog jag. Men när jag väl skulle ladda ner appen å logga in så kunde han inte lösenordet, man kunde inte vara inloggade två stycken samtidigt. Han blev jävligt förbannad på mig och tycker att jag övervakar honom när han jobbar. Jag får skuldkänslor och vet inte vart jag ska ta vägen... det här är ju ett sätt å bygga upp tilliten men han får mig å låta som en psycho bitch som tittar allt han gör. Hjälp mig! Hur ska jag komma vidare från det här??? ????