Gravida i Stockholm, följas åt
Hej. Jag och min sambo plussade i helgen.
Vi är 27 år och bor i sthlm.
Jag undrar om det finns några flera gravida som vill följas åt och kanske träffas när de små tittar ut.
Hej. Jag och min sambo plussade i helgen.
Vi är 27 år och bor i sthlm.
Jag undrar om det finns några flera gravida som vill följas åt och kanske träffas när de små tittar ut.
Hej! Grattis!
Jag är 26, min man 27, är i vecka 11 just nu. Var i Sthlm bor ni? :)
Tack. :)
Vi bor i Haninge.
Plussade ju i helgen så är runt vecka 4 enligt appen blir det bebis i början på december :)
Grattis till er :)
Vad kul, grattis till er!
Jag är 24, bor också i Haninge och är i vecka 12 så får bebis i oktober. Följer gärna varandra :)
Tack. :)
Vi bor i Haninge.
Plussade ju i helgen så är runt vecka 4 enligt appen blir det bebis i början på december :)
Grattis till er :)
Hej! Jag är i v 6 . Är 30 år gammal och bor i vallentuna . Vill gärna vara med i denna grupp;)
Vilken julklapp! :D
Haninge, det är söder om Sthlm va? Vi bor i Upplands Väsby, norr om Sthlm så det är en bit ifrån varandra. Men följs gärna åt ändå! :)
Tack :)
Äsch inte omöjligt att lära känna varandra.
Japp Haninge är söderort.
Hur långt gångna är ni?
Hej! Jag är i v 6 . Är 30 år gammal och bor i vallentuna . Vill gärna vara med i denna grupp;)
Är i vecka 11 nu, 10 + 5 exakt så går in i vecka 12 på torsdag. Sooom man längtar efter den där jäkla tolfte veckan! ;D Har som tur är gjort VUL två gånger också så har sett hjärtat slå i vecka 6 och vecka 9 så jag hoppas allt går bra!
Det va första barnet för dig också va? :) har ni försökt länge?
Verkligen! Jag bor ju i Ormsta, på Väsby sidan så att säga. I vilken v är du i? Ja, jag har 2 barn. De fyller sju snart. Har du barn?
Verkligen! Jag bor ju i Ormsta, på Väsby sidan så att säga. I vilken v är du i? Ja, jag har 2 barn. De fyller sju snart. Har du barn?
Jag förstår det :D längtar sååååå.
Ja det är vårt första barn och första försöket då vi verkligen försökte pricka in rätt dag :)
Va skönt! Det gick ganska fort för oss också men hade svårt att hitta äl i början så vi missade lixom först några månader, men sen så lyckades vi! :)
Härligt. :) hade lingonveckan 3 ggr efter att spiralen åkte ut så jätte nöjd över det
Har du möjligtvis fb?