Har ni som fått 4 barn eller fler fått missfall någon gång?
Har ni som har 4 barn eller fler fått missfall någon gång? De sägs ju att risken höjs med antal barn.. ni med färre barn får också gärna dela med er av era erfarenheter<3
Har ni som har 4 barn eller fler fått missfall någon gång? De sägs ju att risken höjs med antal barn.. ni med färre barn får också gärna dela med er av era erfarenheter<3
1 barn
2 barn
3 barn
4 abort
5 mf
6mf
7 gravid
1: Missfall, ca v 6
2: Barn
3: MA, ca v 9
4: Barn
Barn ett
Missfall v 12
Barn två
Missfall v 12 ( tvillingar)
Barn tre o fyra
1, flicka
2, flicka
3, pojke
4, pojke
5, flicka enligt UL
Inga missfall, inga aborter....är idag 33år och fick första barnet när jag var 20 och skulle fylla 22.
Inget missfall! Graviditet;
1: barn
2: barn
3: abort
4: barn
5: abort
6: abort
7: barn
8: barn
1. Mf
2. Mf
3. Barn
4. Mf
5. Barn
6. Mf
7. Barn
8. Barn
9. Sent mf
10. Gravid bf augusti
Varför fyra aborter?
Pga att hormonella preventivmedel inte funkar på mig. Fick först svagaste minipiller pga blodproppar i släkten. Blev gravid och fick byta till starkare minipiller, blev gravid och fick byta till vanliga svaga p-piller, blev gravid och fick byta till starka. Blev gravid. Gynekologen påstod varje gång att nästa sort skulle funka till 100%.
Vid första aborten var jag ung, andra ätit farliga mediciner, vid tredje med en man jag inte ville ha som pappa och fjärde oklar pappa.
1, flicka
2, flicka
3, pojke
4, pojke
5, flicka enligt UL
Inga missfall, inga aborter....är idag 33år och fick första barnet när jag var 20 och skulle fylla 22.
1. Barn
2. Barn
3. Barn
5. Abort
6. Abort
7. Missfall v.20
8. Gravid i v.23
Glömde att jag hade ett tidigt missfall med månaden innan denna graviditeten.
Du har aldrig hört talas om kondom?
3 friska pojkar och aldrig haft missfall :)
Barn -2002
Barn -2005
Barn- 2007
MF 2018
Barn -2018