• BigPopp

Gravid?

Hejsan! Det är så att jag och killen planerar barn. Hade ägglossning i söndags. Osv. Har haft sex dagarna innan, under och efter. Har däremot bara försökt pricka in ägglossningen och inte letat efter symptom osv det var killen som märkte mina tuttar. Men nu börjar jag ana något då mina bröst är superömma vilket de ALDRIG blir inte ens vid mens osv,de har blivit lite svullnare/ större. Ådrorna syns på bröstet och de har dykt upp 2 prickar på vårtgården . Så fort jag tar ett steg ,vänder mig om på sängen gör de ont vid brösten. Blivit sugen på att äta mrr och speciellt sötsaker.Har varit lite förstoppad den här månaden men senaste dagarna har de varit lätt att gå på toa. Har lite ont i tjejmagen just nu och fick sur uppstöning igår. Känner mig pruttglad också.Inget av dessa ovan hade jag tänkt på föräns killen påpekade mina bröst. någon som har/haft liknande symptom? Mvh

• Svar på tråden Gravid?
  • sosso98

Vad är en tjejmage? Nej det är för tidigt att känna något När ägget släpper och blir befruktat så tar de ca 2-3 dagar innan de har vandrat ner i livmodern. Väl där så behöver de någon/några dagar till på sig att celldelas färdigt så att de kan kläckas och då först kan de fästa ordentligt. Så det du känner är ägglossningen skulle jag tro

Svar på tråden Gravid?