• Lovatic91

Bf-december 2018 Stockholm

Hej. Undrar om det finns flera som bor i sthlm trakten som väntar barn i december?

Jag och min sambo är 27 respektive 26 år, bor i Haninge och vill gärna lära känna lite nya människor som man ev kan umgås med när barnen är utanför magen :) hör av er :)

• Svar på tråden Bf-december 2018 Stockholm
  • Tokibus

Hej! Vad roligt! Jag och min man väntar också med spänning och har BF 4 dec. Jag är den första i min vänskapskrets som är i närheten av barn (93:a), även om han har ett gäng vänner med barn (87:a). 

Än så länge håller vi tummarna att allt går som det ska - men gör det det vore det superskönt att ha någon som bor i närheten i samma situation! Glad

• BigPopp

Hej!

Hoppar in i tråden om det är okej.

Är 93a (25år) bor i stockholm/västerort o beräknad bf 15 dec om allt går som det ska! Är också den första i vänskapskretsen som ska ha barn.. så lite ensam är man förutom familjen såklart;)

Mvh

• Anonym1891

Hoppar också in här då vi plussade i morse :) Jag är 31 och sambon 32 och vi bor i västerort. Enligt NC är bf 18/12.

• maimes

Hejsan :)

Jag har BF 13e december. Jag är 27år, mannen är 35 år och vi väntar nu vårat 3:e barn (två söner på 4 och 1år). Vi bor i Nynäshamn.

• Lovatic91
    maimes skrev 2018-04-08 17:04:13 följande:

Hejsan :)

Jag har BF 13e december. Jag är 27år, mannen är 35 år och vi väntar nu vårat 3:e barn (två söner på 4 och 1år). Vi bor i Nynäshamn.

Bor i Haninge så bor rätt nära nynäs :)
  • BigPopp
    Anonym1891 skrev 2018-04-08 16:58:46 följande:

Hoppar också in här då vi plussade i morse :) Jag är 31 och sambon 32 och vi bor i västerort. Enligt NC är bf 18/12.

Hej vart i västerort?

:)
  • Anonym1891
    BigPopp skrev 2018-04-09 10:18:25 följande:

Hej vart i västerort?

:)

Vi bor i Blackeberg, ni då? :)
  • Anonym1891
    BigPopp skrev 2018-04-09 12:41:03 följande:

Jag bor vid citygross/ulvsunda. Bromma :)

Jätte nära ju! :) vore kul att följas åt :)
  • BigPopp
    Anonym1891 skrev 2018-04-09 14:03:43 följande:

Jätte nära ju! :) vore kul att följas åt :)

Ja! :)
  • Lovatic91

Såg nu att några hade svarat. Skulle vara kul att som sagt följas åt. Kanske göra en hemlig fb grupp för oss. Vi bor ju alla i sthlm och olika förorter runt om Stockholm.

Någon som tycker det är en bra idé? :)

• frestelsen

Jag har precis plussa med 3e barnet och är gärna med här:)

Vi bor på Värmdö och har en gemensam son på 10 månader och ett varsitt barn sen tidigare. Jag har en dotter på 16 år och min man en dotter på 18 år.

Jag är 36 år och min man 45 år.

Är gärna med i en hemlig grupp på fb:)

• Kimikrim

Hej!

Jag är ivf-gravid med första barnet. Jag är 32 år och bosatt i Södertälje. Jag lär gärna känna andra gravida som har bf i december ?

• Mini87

Hoppar in här, plussade igår. Och enligt Natural cycles så är jag beräknad i slutet av december. Bor i Sundbyberg och väntar mitt första barn

• Anonym1891
    Lovatic91 skrev 2018-04-16 06:01:57 följande:

Såg nu att några hade svarat. Skulle vara kul att som sagt följas åt. Kanske göra en hemlig fb grupp för oss. Vi bor ju alla i sthlm och olika förorter runt om Stockholm.

Någon som tycker det är en bra idé? :)

Jag tycker att det vore en bra idé, jag är gärna med i en bf december Stockholms grupp :)
  • maimes

Jag är också gärna med i fb-gruppen om den blivit startad :)

Svar på tråden Bf-december 2018 Stockholm