Kommer min porrkåta kille vara otrogen i Amsterdam?
Hej på er!
Jag har ett bekymmer som jag vill ventilera med andra personer. Har tidigare lagt ut en tråd ang om min kille är porrmussbrukare, vilket han är. Även om han inte vill erkänna det. Dessutom har vi i stort sett aldrig sex, inte sedan vi blev tsm för 1,5 år sedan. Frekvensen är en gång i månaden eller varannan. Vi är annars som väldigt goda vänner vilket jag föreslagit att vi kan fortsätta som. Men det vill han absolut inte.
Grejen är att han nu blivit bjuden av en vän jag aldrig träffat för att åka till Amsterdam i ca 5 dagar.
Först ville han inte säga något alls om det, lät som jobbigt att ens berätta. Trots att han säger att hans kompis och jag skulle tycka om varandra så fick jag ingen chans att följa med.
En gemensam vän berättade om prostitutionen där, vilket han på fyllan tidigare pratat glatt om. Han förespråkar sådant och strippklubbar.
Känner mej så obekväm. Sa att jag kan väl följa med och då kom han med bortförklaringar.
Haft så mycket killar som svikit mej, orkar inte en till. Men är jag för misstänksam av ?gammal vana??