Jobbar med mitt ex och kommer inte över henne
Hej familjeliv! Jag tänker mest skriva av mig för att jag känner att jag behöver göra det, men har ni tips och tankar får ni gärna kommentera. Jag och en tjej som jag inledde en relation med runt jul jobbar tillsammans. Vi jobbar i skola och till o med i samma klass. Jag är 23 år gammal och hon 20. För cirka 1 månad sen dumpade hon mig och min värld har helt rasat samman. Jag vet att det låter skittöntigt. Vi var tillsammans i cirka 3 månader men har aldrig känt att det klickat så bra med någon innan. Hon dumpade mig pga att hon känt stress och press vilket lett till att hon tappat känslorna. Hon tränar varje vardag och hon har kommit hem till mig 2-3 kvällar i veckan. Jag vet inte om någom varit med om något liknande men detta var verkligen tjejen i mitt liv. Det kändes som att allt vände så snabbt för henne. Jag kände verkligen hennes kärlek och att hon älskade mig. Allting var så jävla bra. När vi imte sågs skrev vi med varandra konstant. Hon kände att jag pressat henne med att jag vill ses så ofta och att hon därför inte kände sig tillräcklig. Har försökt förklara för henne att vi kan ses mindre men nu har hon bestämt sig.
Det tunga nu är att hon ser ut att må hur bra som helst på jobbet medan jag går runt och känner mig som ett levande lik typ. Jag kommer verkligen inte över henne när vi ses varje dag. Någonstans inom mig vill jag ju typ inte komma över henne heller? Jag har inte pratat med henne om detta på 2-3 veckor men jag har bestämt mig för att lämna ett lååångt brev där de står alltifrån vad jag känner för henne till vad mina brister osv varit. Jag älskar verkligen henne av hela mitt hjärta och har aldrig känt så här innan. Vi ska jobba tillsammans fram till sommaren sen ?slipper? jag henne. Det känns som att hoppet inte tycks överge mig hur mycket jag än försöker.