• Nandez

Farmen Norge 2018

Någon annan som tittat. Det är annorlunda än den svenska versionen.

• Svar på tråden Farmen Norge 2018
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-13 19:12:47 följande:

Geir är lite speciell.

Jaa, verkligen. Visst är han. Tror du att det är uttänkt av honom? Nån slags strategi? Fast vad skulle han ha för vinning av det månntro. Jag hade nog tyckt att det blir för mycket av gud o Jesus. Jag hade nog inte kunnat hålla tyst faktiskt. Undrar hur mycket av det han pratar om är "äkta".
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-13 19:26:15 följande:
    Jaa, verkligen. Visst är han. Tror du att det är uttänkt av honom? Nån slags strategi? Fast vad skulle han ha för vinning av det månntro. Jag hade nog tyckt att det blir för mycket av gud o Jesus. Jag hade nog inte kunnat hålla tyst faktiskt. Undrar hur mycket av det han pratar om är "äkta".
    Man kan ju undra hur han tänker. Håller med dig om att det är för mycket av det religösa snacket. Svårt att säga om hur äkta det är.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-14 12:52:35 följande:

Man kan ju undra hur han tänker. Håller med dig om att det är för mycket av det religösa snacket. Svårt att säga om hur äkta det är.

Vem vet, han kanske tror att han är den utvalda av Gud för att frälsa så många som möjligt här på jorden. Ett kall. Eller strategi ..
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-14 12:57:46 följande:
    Vem vet, han kanske tror att han är den utvalda av Gud för att frälsa så många som möjligt här på jorden. Ett kall. Eller strategi ..
    Han kan ju försökka men tror inte att det faller i god jord.
  • Nandez

Nu har jag tittat ikapp, less på Geir. Halvor har blivit lite av en favorit.

• Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-16 13:23:38 följande:

Nu har jag tittat ikapp, less på Geir. Halvor har blivit lite av en favorit.

Ja sen halvor och Camilla började med båten så har han förändrats. Jag tyckte han va lite högljudd i början men han har växt. Tvärtom har det blivit med Geir. Å vad missnöjd han är alltså. Han känns falsk tycker jag.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-17 17:10:26 följande:
    Ja sen halvor och Camilla började med båten så har han förändrats. Jag tyckte han va lite högljudd i början men han har växt. Tvärtom har det blivit med Geir. Å vad missnöjd han är alltså. Han känns falsk tycker jag.
    Huvudet på spiken.
  • Deceree1

Faan va mysiga dom är, människorna i Farmen Norge. Jag är "kär" i allihop. Det kanske är Norge man skulle flytta till.

• Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-18 20:26:13 följande:
    Faan va mysiga dom är, människorna i Farmen Norge. Jag är "kär" i allihop. Det kanske är Norge man skulle flytta till.
    Gillar inte Geir och Amalie.
  • Nandez

Tycker att Amalie gnäller för mycket som storbonde, hon sabbade ju veckouppdraget när camilla var storbonde.

• Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-19 17:55:12 följande:

Tycker att Amalie gnäller för mycket som storbonde, hon sabbade ju veckouppdraget när camilla var storbonde.

Jaa, det är sant. Hon är nog lite lömsk , bakslug.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-19 20:07:37 följande:
    Jaa, det är sant. Hon är nog lite lömsk , bakslug.
    Verkligen så.
Svar på tråden Farmen Norge 2018