• Anonym (Osäker kille)

Börja om

För ett tag sen träffade jag en tjej, vi hade världens connection, jag träffade henne (hon bor 20 mil ifrån mig), vi hade världens mysigaste stund (jag har sambo), efter nån vecka så får jag ett medd att nåt hänt och sen är hon försvunnen, jag försöker höra av mig och undrar vad jag gjort osv., men inget.

Nu har hon hört av sig igen och vill börja om, vet inte om jag vågar för att bli sårad igen....

Avståndet är ju ett problem också.

• Svar på tråden Börja om
  • Anonym (Sambo)

Du kan ju fråga din sambo vad hen anser att du bör göra.... Då kommer du inte längre att känna ngn osäkerhet kring frågan.

• Anonym (M)

Vet din sambo om din mysiga stund. Annars bör du värdera det högre än en fling som dissar dig.

• Äntligen18
    Anonym (M) skrev 2018-04-07 21:24:52 följande:

Vet din sambo om din mysiga stund. Annars bör du värdera det högre än en fling som dissar dig.

Japp! Jag håller med.

Varför riskera någon lojal mot någon som inte ens garanterar dig något?
  • Anonym (A)
    Anonym (Sambo) skrev 2018-04-07 20:28:15 följande:
    Du kan ju fråga din sambo vad hen anser att du bör göra.... Då kommer du inte längre att känna ngn osäkerhet kring frågan.
    Håller med
  • Anonym (xo)

IDIOT! Sorry för att jag uttrycker det jag tänker! Men hur f.. tänker du?
    Okej, inget av det jag har skrivit hjälper dig men jag kan ge dig ett gott råd.
    Ta ett beslut, antingen lämnar du din sambo och försöker få till en så bra separation det bara går eller du glömmer den andra och ALDRIG mera tänker på det!
    Du har uppenbart ett stort problem och ingen här kan fixa det åt dig.
    Du är herre över dina handlingar och inte slav under ödet eller vad du nu vill få till det!

Svar på tråden Börja om