• Anonym (smord)

Hur länge sitter effekten av en butplug i?

Hej,
    Tänkte prova på analsex men vill inte ha butplugen i medan jag kör bilen till träffen. Kan jag ha den i hemma först en halvtimme, sen plocka ur den och sen köra dit o det ändå är ganska lätt o komma in? Bilresan tar ca. 40 min.

• Svar på tråden Hur länge sitter effekten av en butplug i?
  • Anonym (M)

Fast måste du ha pluggen i alls? När jag och min sambo har analsex är vi bara noga med glid och ett lugnt införande:)

• Anonym (M)
    Jannne k skrev 2018-04-07 18:35:12 följande:

Vad menar du med effekten?

Personen menar nog hur länge anus är "slappt"
  • Anonym (MS)
    Anonym (M) skrev 2018-04-07 18:41:39 följande:

Personen menar nog hur länge anus är "slappt"

Om detta är vad du menar TS, så beror det nog mycket på hur just din kropp fungerar och hur stor butt plug du har. Den jag oftast använder är rätt liten, så "effekten" försvinner ju rätt omgående när jag tagit ut den. Penetrerar jag med något större tycker jag ändå det försvinner rätt omgående.
  • Anonym (MS)
    Anonym (M) skrev 2018-04-07 18:32:33 följande:

Fast måste du ha pluggen i alls? När jag och min sambo har analsex är vi bara noga med glid och ett lugnt införande:)

Håller med, är nog ett säkrare kort att istället värma upp lite med fingrar strax innan istället.
  • Anonym (smord)

Ja. Jag menar hur slapp jag är.
    Har snackat med "leverantören" och han tycker att vi bara kör med bra glid. Så får det bli. Kul. Ska bli spännande. Har gjort den en gång tidigare o det var superskönt.

• Anonym (smord)

Om ni undrar är jag kille och älskar kvinnor och ligger mer än gärna med dem men kan se en viss spänning i kill-sex. Inte smek o sånt. Bara sexet.

• Anonym (Bend over)

Hammanahammanahammana ..... med strössel på toppen. :)b

• Anonym (smord)

"Klick" sade han var bäst. Då kör vi på det. Hejj å hå.

• Anonym (smord)

jag kan återge hur det var sen i tråden. Det ska ske imorgon kväll. 

• Anonym (Bend over)

Gör det - aaaaaAAAAAAAAHHHHJJJJJ :)
    Klick??
    Bend over boy snd squeeeel - hhahaha Kunde inte låta bli - sorry!! :)

• Anonym (smord)

Vet du nåt annat glid som är bättre? Vattenbaserat eller vad?

• Anonym (..)
    Anonym (smord) skrev 2018-04-07 21:09:28 följande:

Vet du nåt annat glid som är bättre? Vattenbaserat eller vad?

Effekten sitter inte i så länge efter man tagit ut den. Typ 5min?

Klick vattenbaserat tycker jag är kasst till analsex. Silikonbaserade funkar mycket bättre, men sista åren så har jag kört med vaselin. Funkar minst lika bra som dyra glidmedel.
  • Anonym (smord)

Vaselin har jag hört också ska vara fullt gångbart. Ska fan tvinga på han det !! Ha ha. Tack för feedback.

• Anonym (smord)

Fy fan. När jag nästan kommit dit vi skulle träffas fick jag ett Kik mess. "Fan. Det sket sig. Min moster skulle följa med till XXXX.  Jag visste inte vad jag skulle säga dig".  Ha ha. Det var bara å åka hem igen. Jag som hade preppat mig...

• Anonym (..)
    Anonym (smord) skrev 2018-04-09 20:50:18 följande:

Fy fan. När jag nästan kommit dit vi skulle träffas fick jag ett Kik mess. "Fan. Det sket sig. Min moster skulle följa med till XXXX.  Jag visste inte vad jag skulle säga dig".  Ha ha. Det var bara å åka hem igen. Jag som hade preppat mig...

Vilket antiklimax. Fick ni till det vid senare tillfälle?
  • Anonym (smord)

Nä. Han bor 15 mil härifrån och svårt å få tider o passa ihop. Jag har lagt ner projektet. Synd.

Svar på tråden Hur länge sitter effekten av en butplug i?