Måste fråga här inne.
Jag har en fråga som jag måste fråga här då jag har kollat runt på var ända sida på internet.
Jag tog ut min p-stav 26/3 efter fem och ett halvt år (har bytt en gång tidigare men har haft p-stav i 5 och ett halvt år sammanlagt).
Jag och min pojkvän har några dagar innan uttaget och varje dag efter haft lite mys, då vi vill skaffa barn.
Jag har läst att det kan ta tid att bli gravid efter man tagit ut sin p-stav samtidigt har jag läst att det kan gå fort för vissa andra. Jag fick en pytte liten blödning ca 4 dagar efter uttaget som nästan var rosa, och då trodde jag att jag skulle få min mens. Dagen efter när jag tar ut min tampong (har du haft en dagen innan efter blödningen och under natten) så är det någon brunt lite klumpigt/slemmigt på tampongen men ingen mens. Jag hade i ca 4 dagar ont i vänstra äggstocken som en svag mensvärk, min vänstra bröstvårta som aldrig vill visa sig (tro mig jag har försökt haha) har blivit styv nästan hela tiden under de senaste dagarna, jag har fått lite bättre aptit då jag innan har varit väldigt dålig på att äta men jag tog ett test imorse 7/4 som visade negativt. Jag vet att det kan vara för tidigt för att göra gravtest men kände att jag hade några symptom. Varför jag undrar är för att erfarenheten jag har haft innan när jag bytte p-stav och även läst på internet så har jag inte fått en ända blödning som man tydligen ska få efter uttag av p-stav (förutom den pytte lilla blödningen för några dagar sedan).
Förlåt för långt inlägg men ville bara kolla här om någon kanske har varit med om samma då jag är orolig varför jag ej har fått någon blödning efter uttaget.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04-07 23:52
Måste tillägga att jag fick en konstig flytning igår då det kändes som om att jag kissade på mig men det var ingen färg, som vatten typ...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04-07 23:58
Förlåt haha men kom på att nu senaste tre dagarna när vi har "myst" så får jag ont inne i fifin, lite som om det skulle vara att han nuddar något.. Har aldrig känt så förut om han inte verkligen har nuddat något men nu spelar det ingen roll hur vi ligger..