• TreFyran

vilken klädaffär handlar du mest på

skriv vilken klädbutik du handlar på och varför

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilken klädaffär handlar du mest på
  • fluu
    Anonym (Anna) skrev 2018-04-13 21:42:11 följande:
    Största bottennappet denan gång var en klänning som sades vara i cerise men var som en gammal urtvättad, rosaröd disktrasa i färgen.
    Och en top som kändes som att den var gjord i gummi med en skarp skärning precis under brösten, så såg det inte ut på bilden!
    Jag är hyfsat smal men såg ut att vara gravid i sjunde månaden.
    Kundtjänsten däremot har alltid varit hjälpsam tycker jag.

Det blir dyrt att handla då varje retur kostar 49 kronor... trist.

Liknande mina upplevelser. 
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • TreFyran
    fluu skrev 2018-04-13 21:07:48 följande:

Varför med ja. Indiska för att deras kläder är lite mer i min stil(klär mig mest annars i kläder från, eller inspirerade av, 40-50-talen). Indiska följer inte modet lika hårt. Älskar även deras inredning! Kappahl gillar jag för att de har lite mer "vuxna" kläder än exempelvis hm. Bra priser och storlekar och barnkläderna är underbara. Lindex är bra och basic. Handlar framförallt underkläder där eftersom de är bättre på större kupstorlekar till ett rimligt pris. Här är kappahl tyvärr sämre, där är det svårt att få till stora kupor om man inte också samtidigt är större runt om.

Jag gillar också lindex bhar
  • Anonym (MQ bland annat.)

Vad är Cassles, jag har aldrig hört talas om det?

Jag handlar mest på MQ och små, självständiga, butiker till mig själv. Jag föredrar att köpa lite dyrare kläder men handlar inte så himla mycket i stället. 

• Anonym (Tjoflöjt)

Jag handlar på Zara och Mango mest.

• Gulsoffa

Nätet: Rodebjers hemsida, boozt, asos ibland ect

Fysiska butiker: Aplace, Åhléns city, weekday, & other stories, cos

• Aniiee

Nätet: Yesstyle, Jshoppers, ZOZO, asos, hm, ellos, dv mindre sidor
    På stan: dv småbutiker utan massa folk.....

Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (E)

H&M pga priser och kläder, finns alltid något fint. 
    Ska jag handla byxor så sätter jag dock inte foten på H&M. Enligt dem ska man visst ha vader små som tandpetare, jag som har ganska vältränade vader hittar omöjligt byxor som passar mig därinne, så jag går alltid till New Yorker för att leta brallor  Glad

• Anonym (Gt)

Haha, köper typ aldrig kläder, då fick tänka efter noga! Men det blir nog mest på Gina tricot! Har börjat gilla Kappahl dock.. Men HM har så korta kläder för en långis som mig :/ Korta ben och korta ärmar och längd på tröjor.. störigt!

• Anonym (Tjoflöjt)
    Anonym (Gt) skrev 2018-04-17 08:15:04 följande:

Haha, köper typ aldrig kläder, då fick tänka efter noga! Men det blir nog mest på Gina tricot! Har börjat gilla Kappahl dock.. Men HM har så korta kläder för en långis som mig :/ Korta ben och korta ärmar och längd på tröjor.. störigt!

KappAhls kläder är så stora tycker jag. Samma som Ellos.
Svar på tråden vilken klädaffär handlar du mest på