• Äldre 10 Apr 21:49
    5754 visningar
    6 svar
    6
    5754

    Spray Mail

    Finns det någon mer än jag som har sin privata e-postadress hos skitmail-operatören Spray?

    Det strular ofta och problemen är återkommande. Sedan lång tid tillbaka är det t.o.m. så illa att det inte ens går att skicka mail och jag kan f.n. inte ens se mina mail i web-versionen, endast via mobil. Det verkar som att hela deras mailtjänst är på väg att kollapsa.

    Är det någon som känner till någon inställning som kan göras för att få det att funka?

    Jag kör nu Hotmail parallellt och ska successivt avveckla Spray, men det tar sin tid efter flera års användande.

  • Svar på tråden Spray Mail
  • Caramb­olan
    Äldre 10 Apr 23:47
    #1
    +1

    90-talet ringde och vill ha sin e-posthantering tillbaka

  • Äldre 11 Apr 06:49
    #2

    Jag kan påpeka att Hotmail fanns före Spray Mail. :)

  • Anonym (Ines U)
    Äldre 11 Apr 07:16
    #3
    +1

    Du kanske kan prova med att uppgradera Windows 95 till Windows millennium eller XP?

  • Anonym (963)
    Äldre 11 Apr 07:32
    #4

    Har du testat söka på altavista?

  • Äldre 11 Apr 07:49
    #5

    Spray är inte längre så vanligt har jag förstått...

  • sextio­talist
    Äldre 11 Apr 08:44
    #6
    Attraktiv skrev 2018-04-10 21:49:26 följande:

    Finns det någon mer än jag som har sin privata e-postadress hos skitmail-operatören Spray?

    Det strular ofta och problemen är återkommande. Sedan lång tid tillbaka är det t.o.m. så illa att det inte ens går att skicka mail och jag kan f.n. inte ens se mina mail i web-versionen, endast via mobil. Det verkar som att hela deras mailtjänst är på väg att kollapsa.

    Är det någon som känner till någon inställning som kan göras för att få det att funka?

    Jag kör nu Hotmail parallellt och ska successivt avveckla Spray, men det tar sin tid efter flera års användande.


    Vi (sambon och jag) har fortfarande varsitt  konto på spraymail (vi har även varsitt  konto på gmail) och håller fullständigt med dig, hopplöst.
    Varför jag inte avslutat är för att jag inte orkat kollat upp vilka som har min gamla adress
    Carambolan skrev 2018-04-10 23:47:08 följande:

    90-talet ringde och vill ha sin e-posthantering tillbaka


    Oj, vi fixade dessa adresser under 2000-talet, eftersom Hotmail var hopplöst att använda, dessutom gick det att koppla ihop med Outlook. Dessutom en av de få som inte var knutet till något abonnemang


Svar på tråden Spray Mail