• Anonym (Din buss)

Kvinnans orgasm vid facesitting

Jag är helt såld på facesitting. Alltså när min fru sätter sig på mitt ansikte och gnider fittan över mig. Hon riktigt gnider av sig med en stegrande upphetsning villt flåsande till en orgasm som formligen väter ner hela mitt ansikte. Det är fan I mig det mest upphetsande jag vet.

Men...

Hon säger att den orgasm som hon får är nästan för kraftig. Den är lite för stark och nästan gör ont. Sen är den kortare också jämfört med de orgasmer som hon får när jag knullar henne med penetration. Det känns som en blixt som skär genom kroppen.

Hur upplever ni andra kvinnor er orgasm när ni gnider av er på era mäns (eller kvinnors) ansikten?

• Svar på tråden Kvinnans orgasm vid facesitting
  • Anonym (G)
    Anonym (Din buss) skrev 2018-04-11 09:14:05 följande:

Jag är helt såld på facesitting. Alltså när min fru sätter sig på mitt ansikte och gnider fittan över mig. Hon riktigt gnider av sig med en stegrande upphetsning villt flåsande till en orgasm som formligen väter ner hela mitt ansikte. Det är fan I mig det mest upphetsande jag vet.

Men...

Hon säger att den orgasm som hon får är nästan för kraftig. Den är lite för stark och nästan gör ont. Sen är den kortare också jämfört med de orgasmer som hon får när jag knullar henne med penetration. Det känns som en blixt som skär genom kroppen.

Hur upplever ni andra kvinnor er orgasm när ni gnider av er på era mäns (eller kvinnors) ansikten?

Håller med dig, det är bland de mest upphetsande som finns, så härligt att känna hur hon blir våtare och våtare och hur hon till sist kommer :)
  • Anonym (Din buss)

Vore intressant att höra några svar från kvinnor

• Anonym (BBW)

Jag tycker den sortens orgasm är otroligt skön. Stark och härlig. Det enda minuset är att jag vill trycka mitt underliv ännu hårdare mot mannen när jag kommer, vilket skapar en krock i mig eftersom jag inte kan släppa loss helt och fullt av rädsla att kväva den stackarn.

• Anonym (death by pussy)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-16 15:49:50 följande:

Jag tycker den sortens orgasm är otroligt skön. Stark och härlig. Det enda minuset är att jag vill trycka mitt underliv ännu hårdare mot mannen när jag kommer, vilket skapar en krock i mig eftersom jag inte kan släppa loss helt och fullt av rädsla att kväva den stackarn.

Om han börjar sprattla med ben och armar så vet du att det är dags att kliva av
  • RK man

Som man kan man alltid vrida huvudet om kvinnan trycker för länge.

Jag har också hört att kvinnor är rädda för att kväva mannen. Helt fel, kör bara tjejer. Det är det vi vill.

• Anonym (death by pussy)
    RK man skrev 2018-04-16 16:21:42 följande:

Som man kan man alltid vrida huvudet om kvinnan trycker för länge.

Jag har också hört att kvinnor är rädda för att kväva mannen. Helt fel, kör bara tjejer. Det är det vi vill.

Det beror kanske på hur mycket kvinna väger Flört
  • Anonym (BBW)
    Anonym (death by pussy) skrev 2018-04-16 16:16:22 följande:

Om han börjar sprattla med ben och armar så vet du att det är dags att kliva av

Hahaha... Tack för tipset!

Han får väl daska mig i ändan annars om det börjar gå för långt.
  • Anonym (Gillarmulliga)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-16 15:49:50 följande:

Tjena läget med dig?
  • Anonym (Milfy)

Jag gillar den ställningen. Jag kan själv styra hur hårt jag skall rida hans mun och det är en skön ställning. Ibland tar jag honom i håret och trycker upp hans ansikte mot min fitta. Underbart!

• Anonym (BBW)
    Anonym (Gillarmulliga) skrev 2018-04-19 01:47:18 följande:

Tjena läget med dig?

Det är bra med mig... Med dig också? :)
  • Anonym (Gillarmulliga)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-21 10:48:36 följande:

Jadå . Händer idag?
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Gillarmulliga) skrev 2018-04-21 16:50:48 följande:

Jadå . Händer idag?

Har tagit det lugnt idag. Läst en del, och solat naken på balkongen bland annat :)
  • Anonym (Gillarmulliga)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-21 19:39:34 följande:

Har tagit det lugnt idag. Läst en del, och solat naken på balkongen bland annat :)

Mysigt . Fått färg?
  • Anonym (Undrar)

Det här var intressant att läsa.

Vi har nyligen skaffat en grym vibrator och för första gången i mitt liv så får jag fontänorgasmer enbart av att min sambo stimulerar klittan med riktigt kraftig vibration.

Jag kan inte hålla emot när orgasmen sköljer över mig. Under mig blir det en stor blöt fläck och kan gå igenom handduk o så.

Min sambo ville ha 69:an en dag och tog efter en stund fram vibratorn och körde igång.

Jag sa flera gånger att han kommer att bli helt våt i hela huvet men han sa att det var det han ville och att jag bara skulle slappna av.

Efter en stund gick det inte mer, jag var tvungen att kliva av honom och blöta ner överkastet istället.

Efteråt frågade jag om han verkligen skulle vilja ha hela den fläcken i ansiktet och han sa -jaa såklart!

Och då menade jag på att en sqirt kanske även innehåller en del urin.

Vi har inte provat det igen men efter att ha läst här så verkar det som om ni män genuint gillar det?!

Gäller det även om kvinnan får en fontänorgasm som i mitt fall?

• Anonym (!!!)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-04-22 02:52:34 följande:

Det här var intressant att läsa.

Vi har nyligen skaffat en grym vibrator och för första gången i mitt liv så får jag fontänorgasmer enbart av att min sambo stimulerar klittan med riktigt kraftig vibration.

Jag kan inte hålla emot när orgasmen sköljer över mig. Under mig blir det en stor blöt fläck och kan gå igenom handduk o så.

Min sambo ville ha 69:an en dag och tog efter en stund fram vibratorn och körde igång.

Jag sa flera gånger att han kommer att bli helt våt i hela huvet men han sa att det var det han ville och att jag bara skulle slappna av.

Efter en stund gick det inte mer, jag var tvungen att kliva av honom och blöta ner överkastet istället.

Efteråt frågade jag om han verkligen skulle vilja ha hela den fläcken i ansiktet och han sa -jaa såklart!

Och då menade jag på att en sqirt kanske även innehåller en del urin.

Vi har inte provat det igen men efter att ha läst här så verkar det som om ni män genuint gillar det?!

Gäller det även om kvinnan får en fontänorgasm som i mitt fall?

Men snälla kvinna! OM han säger att han vill det så vill han nog det...

Jag skulle gilla det! Både squirt och kiss:) Kör hårt!!
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Gillarmulliga) skrev 2018-04-22 02:28:24 följande:

Mysigt . Fått färg?

Lite färg har jag allt fått. Skönt att slippa alla bikinilinjer :)
  • Anonym (Gillarmulliga)
    Anonym (BBW) skrev 2018-04-21 10:48:36 följande:

Ja det är helt okej va gör du?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (!!!) skrev 2018-04-22 07:46:21 följande:

Men snälla kvinna! OM han säger att han vill det så vill han nog det...

Jag skulle gilla det! Både squirt och kiss:) Kör hårt!!

Nä, ?SNälla Du?, alla människor säger inte sanningen för att inte såra sin partner.

Därför var det intressant att läsa det på ett forum som faktiskt är anonymt
  • Anonym (Man)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-04-22 12:53:38 följande:
    Nä, ?SNälla Du?, alla människor säger inte sanningen för att inte såra sin partner.

Därför var det intressant att läsa det på ett forum som faktiskt är anonymt
    Det är såklart att han gillar det, men han kanske inte vågar visa det helt och hållet så att du inte tror att han är galen, visst kommer det även spår av kiss beroende på hur mycket det kommer men det spelar ingen roll
Svar på tråden Kvinnans orgasm vid facesitting