• Tom Araya

    Kvinnor - bästa ställningen för dig?

    Fråga till er tjejer/kvinnor vad ni tycker om olika samlagsställningar.

    Beskriv de ställningar du provat eller nyttjar med någorlunda regelbundenhet, hur den känns, vilken som är bäst, för- och nackdelar mm.

    Beskriv gärna i detalj olika variationer, som lutningar, vinklar, hur du placerar fötter, ben o.s.v, om det är av betydelse eller kanske avviker från hur man normalt sett tänker sig en sådan ställning.

    Har olika ställningar fungerat olika bra med olika killar/män, kanske p.g.a. teknik, utrustningens storlek mm?

    Ni som även har analsex kan lägga till era erfarenheter av olika ställningar  även för anala samlag (enligt frågorna ovan).

  • Svar på tråden Kvinnor - bästa ställningen för dig?
  • Anonym (Maya)
    Anonym (Rafi) skrev 2022-05-06 16:31:25 följande:
    Tycker du tidigare inlägg uppfyller poesi-kravetGlad
    Har du aldrig blivit ordentligt knullad?
    Nej men visst. Om din fru tänder på när du säger "kom hit kvinna jag ska leka med dina bröst och klitta och knulla dig hårt å sen analt, å så doggy, ugha bugha" så är det perfekt för er bägge. Vem är jag att döma.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Maya) skrev 2022-05-06 16:57:44 följande:
    Nej men visst. Om din fru tänder på när du säger "kom hit kvinna jag ska leka med dina bröst och klitta och knulla dig hårt å sen analt, å så doggy, ugha bugha" så är det perfekt för er bägge. Vem är jag att döma.
    Eller hur, vem är du att döma?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (DansandeMan) skrev 2022-05-06 16:10:57 följande:
    Det är rätt sexigt att stå på knä mellan hennes ben, hålla i hennes lår på axlarna och liksom bara pumpa. Ingen hittills har klagat, men vad vet jag, min kuk kanske inte är så stor.
    Okej, för mig känns som man inte har nån kontakt o jag tappar förmågan att kunna röra höfterna o nå o smeka o va nära typ jag blir bara som ett passivt knullpaket. 

    Är det bara djupet som förändras?
  • Anonym (Rafi)
    Anonym (Maya) skrev 2022-05-06 16:57:44 följande:
    Nej men visst. Om din fru tänder på när du säger "kom hit kvinna jag ska leka med dina bröst och klitta och knulla dig hårt å sen analt, å så doggy, ugha bugha" så är det perfekt för er bägge. Vem är jag att döma.
    Skulle aldrig göra ngt som min fru inte gillar.

    @tjej
    ha benen lite mera isär så finns det utrymme för både fingrar och vibrator.
  • Anonym (S)
    Anonym (Ann) skrev 2022-05-06 16:18:30 följande:
    Gammarl tråd, men jag håller med om att den senare är en favort. Doggy och rida är väldigt skönt också men missionär när han håller i baken är guld!

    Vart har ni tjejer benen och fötterna när ni säger missionären men han håller I baken? Och vilken lutning har mannen då?


    Min kille gillar allra mest att jag har benen särade, helst uppe vid axlarna och liksom inga ben som är i vägen för honom typ när han pumpar. 

    jag gillar att bli dominera, älskar att ligga på mage och puta upp rumpan medan han varsamt har strypgrepp på mig. vi varierar mycket och det gillar jag bäst- att exprimentera oss fram under sexet utan förbestämda ställningar. Oftast blir det ändå några vi givetvis har som standard. 


    kan inte heller slappna av nä jag rider och kan bli obekväm i den ställningen om mina bröst blivit mjuka och inte är styva, då känns det som påsar som gör att jag tappar kåtheten liksom haha löjligt kanske men men. 


    älskar att han tar i mig hårt typ på rumpan samtidigt som han pumpar. Älskar att han är djupt i mig och höranhonom stöna. Men mest av allt är det när han samtidigt stimulerar klitoris oavsett ställning. 

  • Anonym (S)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-05-06 17:49:27 följande:
    Okej, för mig känns som man inte har nån kontakt o jag tappar förmågan att kunna röra höfterna o nå o smeka o va nära typ jag blir bara som ett passivt knullpaket. 

    Är det bara djupet som förändras?
    Vissa gillar ju att känna sig som ett knullpaket så att säga, att vara lite sub och blir kåta av att han utnyttjar dig typ. Personligen går jag igång på att han gör så, och jag har väldigt sällan problem med djupet oavsett hans pakets storlek. Min kille är av den större modellen och väldigt få tillfällen har det gjort ont oavsett ställning och hur hårt och djupt han pumpar. Om jag är riktigt trång eller snarare öm, och han stenhård så kan de göra ont att ta  honom ända in på huk men mjukar man upp lite för varje stöt så brukar de va ok , men jag gillar också nör de känns lite så det är givetvis  individuellt. 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (S) skrev 2022-05-06 18:35:45 följande:
    Vissa gillar ju att känna sig som ett knullpaket så att säga, att vara lite sub och blir kåta av att han utnyttjar dig typ. Personligen går jag igång på att han gör så, och jag har väldigt sällan problem med djupet oavsett hans pakets storlek. Min kille är av den större modellen och väldigt få tillfällen har det gjort ont oavsett ställning och hur hårt och djupt han pumpar. Om jag är riktigt trång eller snarare öm, och han stenhård så kan de göra ont att ta  honom ända in på huk men mjukar man upp lite för varje stöt så brukar de va ok , men jag gillar också nör de känns lite så det är givetvis  individuellt. 
    Jag fattar, är mest sub sj, men vill gärna kunna röra mig, smeka honom osv, vill nog hellre va ett knullpaket bakifrån med hans hand om min hals, känna hans tyngd över mig, hur han pressar ner mig i sängen typ. Vet inte varför jag inte gillar benen upp sådär.
  • Anonym (Rafi)

    Nu låter du helt avvikande snusk-fia, men vem är jag att dömaSkrattande

  • Pussan

    Variation är det viktigaste, olika platser, munsex, handjob, knulla i olika ställningar. Det är så vi håller sexet hett och levande.
    Men om jag var tvungen att bara välja en ställning så skulle jag nog välja att ligga på rygg på ett bord och han tar mig stående mellan mina ben. Jag lägger benen om nacken och håller fast honom...

  • Anonym (Kåtfrun 50)

    Håller med pussan? men i övrigt är när han tar mig bakifrån och jag har överkroppen i sängen! Och han helst stående på golvet nere vid sängbunden typ.

    och han ska helst komma i mig, med hårde djupa stötar när det går och stanna kvar inne när vi båda nåt himlen

  • Tom Araya
    Anonym (Maya) skrev 2022-05-06 16:57:44 följande:
    Nej men visst. Om din fru tänder på när du säger "kom hit kvinna jag ska leka med dina bröst och klitta och knulla dig hårt å sen analt, å så doggy, ugha bugha" så är det perfekt för er bägge. Vem är jag att döma.
    Vad säger din man för att få dig att tända, läser något av Clemens Altgårds poetiska verk?
    Kanske inte så mycket information i det om vilka aktiviteter ni vill ägna er åt med varandra...
  • Pussan
    Anonym (Kåtfrun 50) skrev 2022-12-11 14:31:52 följande:

    Håller med pussan? men i övrigt är när han tar mig bakifrån och jag har överkroppen i sängen! Och han helst stående på golvet nere vid sängbunden typ.

    och han ska helst komma i mig, med hårde djupa stötar när det går och stanna kvar inne när vi båda nåt himlen


    Ja, det är också bra. Men jag vill helst att han sprutar på mig, drar ut och kommer på rumpan, låren, ryggen... Jag är lite sjukligt fixerad vid att bli sprutad på 
  • Nyfikna Emma

    Beror på vad jag är på för humör , ska jag bara knullas så är bakifrån min grej och sperman i mig eller om han ställer sig framför och sprutar mig i munnen .

  • Anonym (Rida på huk)

    Min favoritställning är att rida på huk. Nu är jag inte så analfixerad men skulle jag ha det så samma ställning även där. (Skall inte ha analsex igen förrän jag är förlovad har jag lovat mig själv)

    Uppskattar både att vara vänd mot och från i den positionen men jag vill helst se hans ansikte när han kommer.

  • Nyfikna Emma

    Rida på huk är sexigt och skönt med , spec analt tycker jag :) 
    Varför väntar du? Njut i stället ...
    Visst är det så och sexigt att se när han sprutar .

  • Anonym (Rida på huk)
    Nyfikna Emma skrev 2023-02-12 16:04:42 följande:

    Rida på huk är sexigt och skönt med , spec analt tycker jag :) 
    Varför väntar du? Njut i stället ...
    Visst är det så och sexigt att se när han sprutar .


    För att jag vill att det skall vara speciellt, romantiskt och fint. Jag får ring på fingret han får ring på...
Svar på tråden Kvinnor - bästa ställningen för dig?