• maaanndys

Graviditetssymtom och rosa flytning

Hej, skulle vilja ha svar från någon som varit i liknande situation. Jag har i ca en vecka haft molvärk av och till, inga stora smärtor men det känns. Har lite andra symptom som huvudvärk, spända bröst till och från, smått illamående och trött. Igår kväll fick jag rosa flytning på pappret när jag torkade mig men ingenting i toaletten eller i trosorna, var sedan lugnt fram tills ikväll då det började igen med lite rosa flytning när jag torkade mig men inga stora mängder så inget har kommit i trosorna, har bim idag. Så min fråga är vad ni tror om chanserna?

• Svar på tråden Graviditetssymtom och rosa flytning
  • Anonym (Herregud)

Ta ett test så vet du

• Anonym (Troooor)

Jag tror absolut ingen här kan svara om du är gravid eller inte.

Finns jättebra grej nu förtiden. De är en liten sticka kan man säga som man kissar på (vet de låter konstigt hehe) eller doppa i sitt kiss (använd engångsglas helst) men sen händer något otroligt. Man kan få + eller - även 2 streck eller 1, till och med finns de stickor där de står om du är gravid eller inte.

Testa de iallafall.

• Anonym (Troooor)

Juste glömde.

Efter du kissat och fortfarande är osäker om de är ett streck där eller kanske oooooootroligt svagt så kan du skriva igen och fråga. Eller så kan du vänta 2-3 dagar och då ta ett nytt test.

Ha helst inte sönder testerna för att tro att de ska komma ett streck av de.

• Anonym (Herregud)
    Anonym (Troooor) skrev 2018-04-15 21:48:54 följande:

Jag tror absolut ingen här kan svara om du är gravid eller inte.

Finns jättebra grej nu förtiden. De är en liten sticka kan man säga som man kissar på (vet de låter konstigt hehe) eller doppa i sitt kiss (använd engångsglas helst) men sen händer något otroligt. Man kan få + eller - även 2 streck eller 1, till och med finns de stickor där de står om du är gravid eller inte.

Testa de iallafall.

Hahaha
Svar på tråden Graviditetssymtom och rosa flytning