Ca 500 kvinnor senare, vad borde jag göra!?
Hej,
Vet inte riktigt var jag ska börja, och för att inte skriva en roman på 1,200 sidor här måste jag dessutom komprimera ner 2 års dejtande till några hundra ord och det blir ju inte helt lätt om ni ska få en hygglig bild och därmed kunna ge mig lite feedback som jag önskar här nu.
Jag har dejtat ca 500 kvinnor under ca 2 år. Ibland har jag dejtat 2 om dagen 7 dagar i veckan, och ibland ingen under nån vecka, men i snitt många varje vecka. Jag har legat med övervägande delen av alla jag dejtat (med kondom och jag testade mig nyligen och är helt frisk). Så långt allt bra.
Men nu till det som inte är så bra, jag kan typ inte känna något för nån kvinna längre, och jag vill bli kär, tokkär nu när våren står på tur och ska göra entré! Dessutom kan jag knappt få orgasm längre, har svårt att tända på en kvinna, såvida hon inte är väldigt porrig, grov i munnen, snudd på dominant & arrogant fast jag normalt sett är den som är dominant. Förr, i början när jag började dejta, kunde jag älska och njuta av det sensuella och fina mellan en man & kvinna, dvs älska sakta & njuta av stundens passion & romantik. Nu måste jag knulla som en hingst, hårt, fort & rejält för att ev. lyckas få orgasm. Kvinnorna gillar inte det alla gånger, speciellt då jag är ganska välhängd och dom då får ont efter ett tag (och jag själv dessutom...blir typ vattenfyllda skavsår ibland på kuken om man inte slutar i tid vilket gör att man inte kan ligga på 10 dagar ist).
Jag börjar känna mig porrskadad, om det nu finns som begrepp, då jag behöver mer & tyngre stimulans hela tiden. Dessutom, har jag träffat 2-3 kvinnor som jag blivit väldigt kär i men efter bara några veckor har jag fortsatt dejta andra kvinnor bakom deras ryggar, mot min egen vilja, så jag känner att jag tyvärr inte klarar av att vara trogen och ge dem, mig och en ev. relation en seriös chans att mogna och utveckla sig.
Min lust till kvinnor & sex börjar fullkomligt urarta. Jag kan ligga med ca 3 kvinnor på en & samma dag, det är inget ovanligt, för att stilla mina lustar och hunger. Och så länge kvinnor vill ha mig så känner jag att jag är maktlös här. Därför lättar jag mitt hjärta här med förhoppning att ni kanske kan guida mig att hamna på rätt köl.
Vill tillägga en sak som är otroligt viktigt för mig, och det är att jag inte är osams med en enda av dessa kvinnor, ingen av dem har skilt sig från mig i vrede, utan det har skötts snyggt och respektfullt. Jag är en gentleman men goda intentioner som alltid gör allt för att inte leka med andras känslor i onödan, så flera av kvinnorna har jag berättat om min problematik...och de har ändå valt att fortsätta träffa mig. Jag har heller aldrig satt på en kvinna och kastat ut henne, utan jag har alltid bjudit på middag antingen hos mig eller på fin restaurang, och sedan delat hela natten med henne och skämt bort henne med min tid, uppmärksamhet & min kropp samt bjudit henne på härlig frukost...dvs en heldygns-upplevelse som kan ha börjat i en hotellbar.
Så nu till själva grundproblemet
Vad bör jag göra får att få rätsida på detta dejtande & liggande och kunna fastna för en enda kvinna i framtiden, dvs ge kvinnan & mig en seriös chans till en realtion?
PS:
Döm mig inte tack, jag vet att jag inte agerar rätt, men jag försöker både sköta det med respekt mot kvinnorna samt att ta tag i detta nu. Jag är här för att ta emot er feedback, inte bli dömd.
Tack för din tid och att du orkade läsa hela vägen hit