• Regnkappa

BIM runt 28/4 fler som vill vänta tillsammans?

Hej!

Jag gillar lite mindre BIM-trådar, någon mer med BIM i månadsskiftet som vill följas åt i väntan?

Vi har försökt med syskon till vår dotter som blev till lätt som en plätt i över 1 år nu. Galenskapen växer för varje månad som jag måste vänta in mensen. Fler testnarkomaner eller symtomfreak där ute?

• Svar på tråden BIM runt 28/4 fler som vill vänta tillsammans?
  • Milian03
    Regnkappa skrev 2018-04-29 19:08:55 följande:

Nej nej nej! Är du säker?

Ja. Redan svagare tester :'(
  • Milian03
    Tuvasmamma skrev 2018-04-29 19:11:04 följande:

Men nej :( kram till dig. Jag är orolig varje dag..jag fick ett missfall mellan mina barn och blev gravid direkt månaden efter med min son, det sägs att kroppen liksom är inställd på graviditet och att det kan vara lättare då, det stämde för mig iallafall :) <3

Tack.

Hoppas det kan stämma för mig med! Nya tag nästa äl.
  • JenniB
    Milian03 skrev 2018-04-29 18:56:50 följande:

Plus i fredags, missfall idag

Åh nej vad ledsen jag blir... Hoppas det blir bättre nästa gång! <3 <3
  • msunderground
    Dollan89 skrev 2018-04-30 12:04:23 följande:

Mens en dag sen. Fick rosa blödning nu på toa. Säkert mensen som kom.

jasså... såg ditt ut som det brukar när du får mens?

Jag fick lite lite stänk av brunt i morse. Och negativt på sticka idag. Mensen är säkert på väg här med, lite sent.... 
  • Dollan89
    msunderground skrev 2018-04-30 16:20:36 följande:

jasså... såg ditt ut som det brukar när du får mens?

Jag fick lite lite stänk av brunt i morse. Och negativt på sticka idag. Mensen är säkert på väg här med, lite sent.... 

Såg inte ut som mens först.. Men nu kommit mer o mer så verkar vara så.
  • msunderground

Någon som väntar fortfarande? BIM+2 idag... lite brunt i trosan igår. Min mena brukar alltid komma direkt. Testade negativt i morse dock ????

• saijda
    msunderground skrev 2018-05-01 10:53:32 följande:

Någon som väntar fortfarande? BIM+2 idag... lite brunt i trosan igår. Min mena brukar alltid komma direkt. Testade negativt i morse dock ????

Är på BIM+2/3 men inte vågat testa mig sedan dem 25e april. Vågar inte tro att jag är gravid, men den konstiga blödningen förra helgen kan inte ha varit mensen det var inte alls som vanligt. Brösten ömmar och tydligare ådror på dem, illamående (var nära på att spy igår) halsbränna, drar i ljumskarna, brännande känsla i magen, extremt trött och kissnödig. Vet inte när jag ska våga testa :0
  • msunderground
    saijda skrev 2018-05-01 16:46:40 följande:
    Är på BIM+2/3 men inte vågat testa mig sedan dem 25e april. Vågar inte tro att jag är gravid, men den konstiga blödningen förra helgen kan inte ha varit mensen det var inte alls som vanligt. Brösten ömmar och tydligare ådror på dem, illamående (var nära på att spy igår) halsbränna, drar i ljumskarna, brännande känsla i magen, extremt trött och kissnödig. Vet inte när jag ska våga testa :0
    Åh, förstår dig precis. Förstår mig inte på mensen. Brukar aldrig vara sen...
  • saijda
    msunderground skrev 2018-05-01 16:59:33 följande:

Åh, förstår dig precis. Förstår mig inte på mensen. Brukar aldrig vara sen...

Jag hade så. Den var en vecka sen i november och i december plussade jag :) min svägerska att hennes barnmorska berättade att det är kroppens sätt att förbereda sig för graviditet :0

Menade att jag är på BIM+3/4 *snark*. Vet inte om min mens är sen eller om det var den som kom den 21a april :/ men vore konstigt för den var inte alls som den brukade, i såna fall.

Har du använt dig utav ÄL tester någonting? Funderar faktiskt på att testa det om jag inte plussar. Vill säkerställa det tempmetoden får fram som ÄL. Känns som cykeln har rubbats efter missfallet :(
  • msunderground
    saijda skrev 2018-05-01 17:12:26 följande:
    Jag hade så. Den var en vecka sen i november och i december plussade jag :) min svägerska att hennes barnmorska berättade att det är kroppens sätt att förbereda sig för graviditet :0

Menade att jag är på BIM+3/4 *snark*. Vet inte om min mens är sen eller om det var den som kom den 21a april :/ men vore konstigt för den var inte alls som den brukade, i såna fall.

Har du använt dig utav ÄL tester någonting? Funderar faktiskt på att testa det om jag inte plussar. Vill säkerställa det tempmetoden får fram som ÄL. Känns som cykeln har rubbats efter missfallet :(
    Okej, man kan ju hoppas att man plussar i slutet av veckan!

Beklagar missfallet, vad man hör här inne så är det vanligt, så tråkigt.

Jag har inte testat äl-tester, men funderar på att använda det nästa omgång i så fall. Första gången jag försöker bli gravid. Cykeln kan nog ha rubbats, så svårt att veta överlag exakt när äl är tycker jag.
  • saijda
    msunderground skrev 2018-05-01 20:43:11 följande:

Okej, man kan ju hoppas att man plussar i slutet av veckan!

Beklagar missfallet, vad man hör här inne så är det vanligt, så tråkigt.

Jag har inte testat äl-tester, men funderar på att använda det nästa omgång i så fall. Första gången jag försöker bli gravid. Cykeln kan nog ha rubbats, så svårt att veta överlag exakt när äl är tycker jag.

Ja exakt, håller tummarna för oss!! :D

Tack så mycket, jo det är vanligt det vet jag. Men blir så ledsen över att det gick på första riktiga försöket, och när man ser en kollega/vän som är några veckor framför än vad man själv skulle ha varit det är tufft :/ men försöker blicka framåt men ibland kommer tankarna dit :(

Jag har också tänkt använda det nästa omgång, om man inte plussar. Är inne på tredje försöket sedan missfallet. Detta märke blev jag rekommenderad iaf: se.clearblue.com/apoteks-och-sjukvardspersonal/att-bli-gravid/digitalt-agglossningstest så tänkte handla det annars.

Jag kör tempmetoden just nu och det stämde förra gången jag plussade men därefter rubbades cykeln så då har det varit svårt. Framför allt så kan jag inte släppa den konstiga blödningen jag hade på ÄL+9/10 :0
  • msunderground
    saijda skrev 2018-05-01 21:10:37 följande:

Ja exakt, håller tummarna för oss!! :D

Tack så mycket, jo det är vanligt det vet jag. Men blir så ledsen över att det gick på första riktiga försöket, och när man ser en kollega/vän som är några veckor framför än vad man själv skulle ha varit det är tufft :/ men försöker blicka framåt men ibland kommer tankarna dit :(

Jag har också tänkt använda det nästa omgång, om man inte plussar. Är inne på tredje försöket sedan missfallet. Detta märke blev jag rekommenderad iaf: se.clearblue.com/apoteks-och-sjukvardspersonal/att-bli-gravid/digitalt-agglossningstest så tänkte handla det annars.

Jag kör tempmetoden just nu och det stämde förra gången jag plussade men därefter rubbades cykeln så då har det varit svårt. Framför allt så kan jag inte släppa den konstiga blödningen jag hade på ÄL+9/10 :0

Förstår det :(

Ska nog också köpa såndan ägglossningstest nästa gång. Vi kan väl uppdatera varandra om

mensen kommer eller inte.

Kram
  • saijda
    msunderground skrev 2018-05-01 22:54:26 följande:

Förstår det :(

Ska nog också köpa såndan ägglossningstest nästa gång. Vi kan väl uppdatera varandra om

mensen kommer eller inte.

Kram

Självklart kan vi göra det :) du kan skriva privata meddelanden till mig också om du vill <3 kram
  • JenniB

Hej hörni!!
    Jag måste verkligen fråga en sak!

Jag har haft vita krämiga (vissa kallar det lotionsflytningar) i 3-4 dagar nu och idag såg jag även en konstig klump när jag torkade mig. Den var inte klibbig, inte rinning utan lite hårdare nästan som keso. haha
    Jag och sambon fick till det både igår och i förrgår men jag tror inte det är spermier liksom.. brukar inte "läcka" dagen efter eller så. 

Vad tror ni det kan vara? Tecken på att mensen kanske äntligen kommer efter pillerstoppet eller kanske till och med ett tecken på ÄL? Borde det inte isåfall vara mer genomskinligt och klibbigt? 
    Ja ni märker jag är lite förvirrad! :D

Svar på tråden BIM runt 28/4 fler som vill vänta tillsammans?