• Ritatut

Vänstervridna SR och SVT stänger ute vänsterextrema SD-hatare under valet, varför bara under valet?

Täppas Fogelberg, Alexandra Pascalidou och Sverker Olofsson stängs av från SR 3 månader innan valet och 1 månad efter valet. Frågan är varför de över huvud taget får jobba på SR och SVT? Att SR och SVT är vänsterextrema vet alla vid det här laget, är avstängningen av dessa 3 extremister ett försök att göra sig mer trovärdiga??

www.expressen.se/noje/sr-profilerna-satts-i-karantan-infor-valet/
  • Svar på tråden Vänstervridna SR och SVT stänger ute vänsterextrema SD-hatare under valet, varför bara under valet?
  • Ritatut

Alexandra Pascalidou valet 2014 i SVT spyr sitt hat över SD. Hon jobbar alltså fortfarande inom public service som vi snart tvingas betala via skatten...

• Anonym (Wtf)

Undrar hur SD styrd media skulle se ut.

• Anonym (falafel)

Det vore lämpligt att se över journalistkåren rent allmänt. Expo-styrda journalister har alldeles för stort inflytande på svensk media.

• Ritatut
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-18 15:49:55 följande:

Undrar hur SD styrd media skulle se ut.

Kan ju inte bli värre än nu när S, V och MP styr media.
  • Anonym (Wtf)
    Ritatut skrev 2018-04-18 16:02:29 följande:

Kan ju inte bli värre än nu när S, V och MP styr media.

Visst kan det det!
  • Ritatut
    Anonym (falafel) skrev 2018-04-18 15:57:34 följande:

Det vore lämpligt att se över journalistkåren rent allmänt. Expo-styrda journalister har alldeles för stort inflytande på svensk media.

Precis, Sverige är förmodligen föregångsland till Ukraina hur de vill ha sin media..
  • Anonym (Hefty Fine)

Ni SD-anhängare är märkliga. Dessa tre profiler har definitivt bidragit till SDs framgångar. Medans jubelidioter som faktiskt företräder partiet fungerar som sänke. Eller vad säger ni om växjöföreträdaren som Åkesson själv skattade åt häromdagen? Han som står och vrålar på bruten engelska framför en slottsruin i Växjö? Känns kanske som en kandidat för EU-parlamentet? :)

Själv älskar jag att uppröras av Täppas, Tengby, Pascalido mfl även om jag inte alltid delar deras analys. De som däremot blir upprörda på riktigt kan säkert tänka sig att rösta på SD.

Sverker Olofsson måste väl även den mest inbitne SD-människan erkänna är objektiv? Han var väl en av de första att verkligen låta även SD-åsikter ventileras.

• Ritatut
    Anonym (Hefty Fine) skrev 2018-04-19 09:11:51 följande:

Ni SD-anhängare är märkliga. Dessa tre profiler har definitivt bidragit till SDs framgångar. Medans jubelidioter som faktiskt företräder partiet fungerar som sänke. Eller vad säger ni om växjöföreträdaren som Åkesson själv skattade åt häromdagen? Han som står och vrålar på bruten engelska framför en slottsruin i Växjö? Känns kanske som en kandidat för EU-parlamentet? :)

Själv älskar jag att uppröras av Täppas, Tengby, Pascalido mfl även om jag inte alltid delar deras analys. De som däremot blir upprörda på riktigt kan säkert tänka sig att rösta på SD.

Sverker Olofsson måste väl även den mest inbitne SD-människan erkänna är objektiv? Han var väl en av de första att verkligen låta även SD-åsikter ventileras.

Helt klart en poäng, men ärlighet varar längst. Att ha public service som är vänstervriden gynnar inte Sverige. Att det tog så lång tid att stänga gränsen i Sverige är media helt klart varit en bidragande orsak till, vilket lett till extrema kostnader som vi kommer få dras med i generationer.
  • Anonym (Hefty Fine)
    Ritatut skrev 2018-04-19 09:26:18 följande:

Helt klart en poäng, men ärlighet varar längst. Att ha public service som är vänstervriden gynnar inte Sverige. Att det tog så lång tid att stänga gränsen i Sverige är media helt klart varit en bidragande orsak till, vilket lett till extrema kostnader som vi kommer få dras med i generationer.

Jag som är realist och som varnade för invandringspolitiken långt innan 2015 (om någon tvivlar kanske jag ska säga att jag är stark motståndare till rasism och ser invandring som något i grunden bra) kan ändå tycka att sr uppfyller mina krav på opartiskhet. Det går inte att vara helt neutral.

Dessutom är ring p1 ett program som är tänkt att väcka känslor (det är ju det som gör det så lyssnarvänligt)!
  • Anonym (VIKING)
    Anonym (Hefty Fine) skrev 2018-04-19 09:11:51 följande:

Älskar han som står och vrålar framför en ruin i Växjö.
    Extremt roligt!
Svar på tråden Vänstervridna SR och SVT stänger ute vänsterextrema SD-hatare under valet, varför bara under valet?