• Jontemyra

Beröring av bröst

Jag är en extremt bröstfixerad man som hela mitt liv drömt om att få träffa en riktig bystfager kvinna.

Jag skulle vilja få tips av kvinnor hur jag ska beröra och behandla hennes bröst för att hon ska uppleva maximal njutning? Om jag nu finner henne någon dag vill säga .

Tacksam för alla fina tips och råd!

• Svar på tråden Beröring av bröst
  • Anonym (OO)

Uppskattar om mannen inledningsvis låter fingrarna glida över vårtgård och bröstvårta (typ fjäderlätt) och sen tycker jag även om när mannen slickar försiktigt på bröstvårtan för att därefter suga. Själva brösten är inte så erogena för min del men bröstvårtor och vårtgård är verkligen superkänsliga för beröring! Gillar dock inte när mannen t.ex biter då det lätt kan göra ont på mig (tänder inte på smärta). Angående "knåd" av bröst eller att nypa lätt i bröstvårtorna så föredrar jag att göra det på mig själv i missionären när man har riktigt hårt sex.

• Anonym (Noboobie)

Jontemyra, har du fått greppa ett par rediga pattar än?

• Anonym (CJ)

en tjej sa att hon nästan fick orgasm när mannen smekte hennes bröst

• Anonym (Jill)

Det är nog individuellt. Jag känner ingenting sexuellt med beröring av dem. Men om min kille vill smeka dem så får han gärna göra det.

• Anonym (CJ)
    Anonym (Jill) skrev 2023-10-06 08:54:24 följande:

Det är nog individuellt. Jag känner ingenting sexuellt med beröring av dem. Men om min kille vill smeka dem så får han gärna göra det.

jag tror att tjejer har olika bröst
  • Anonym (Tjejan)

Bröst är väldigt olika, dom flesta får inte jättemkt njutning av beröring, vissa gillar bara lite eftersom dom är för känsliga. För mig är det en högerogen zon, nästan så att jag kan komma av bara rätt behandling där, inte ännu dock. Dom som har sillisar vill oftast inte bli rörda där, en god anledning av flera att inte göra det.

• Anonym (A-kupor)

Oj, jag är kvinna, och har alltid trott att för de flesta kvinnor är brösten en nästan lika erogen zon som underlivet. När mina bröst blir smekta sänds direkta signaler till klitoris. Trodde de flesta fungerade så, men man lär sig tydligen ännu då man börjar bli 40...

• Anonym (CJ)
    Anonym (A-kupor) skrev 2023-10-06 11:29:55 följande:

Oj, jag är kvinna, och har alltid trott att för de flesta kvinnor är brösten en nästan lika erogen zon som underlivet. När mina bröst blir smekta sänds direkta signaler till klitoris. Trodde de flesta fungerade så, men man lär sig tydligen ännu då man börjar bli 40...

jag är man och jag tror att en del män tror att när en kvinna får brösten smekta så sprids signaler inom en radie på kanske 100 meter, så att kvinnorna i närheten känner samma som hon
  • Anonym (Boob or ass woman?)

Vissa män föredrar rumpa medan andra föredrar bröst. Uppenbarligen har vi kvinnor olika erogena zoner, kanske för att motsvara detta?  Jag gillar att min man smeker brösten men de är inte hälften så erogena som mina skinkor. När han smeker eller knådar dem går det som en stöt genom underlivet fram till klittan. Könner inte alls samma med brösten.

• Anonym (A-kupor)
    Anonym (Boob or ass woman?) skrev 2023-10-06 11:58:35 följande:

Vissa män föredrar rumpa medan andra föredrar bröst. Uppenbarligen har vi kvinnor olika erogena zoner, kanske för att motsvara detta?  Jag gillar att min man smeker brösten men de är inte hälften så erogena som mina skinkor. När han smeker eller knådar dem går det som en stöt genom underlivet fram till klittan. Könner inte alls samma med brösten.

Men jag känner lika starkt både med bröst och skinkor. Så förstår exakt vad du menar, men båda är lika erogena för mig.
  • Anonym (Viktiga)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-04-21 02:58:04 följande:

Bröst kan vara vackra. Jag förstår dig.

Men för mig är det bara mjölkmaskiner och jag ser inget som helst sexuellt i bröst. Tror inte många tjejer får någon specifik njutning av det tbh.

För mig skulle det kännas som att någon smekte mitt knä

För mig är de en jätteviktig del av mitt sexliv. De är en stor del av min njutning. Kommer inte lika skönt utan stimulans av brösten och bröstvårtorna. Mkt erogen zon. Under amning var de bara mjölkmaskiner dock.
  • Anonym (A-kupor)
    Anonym (Viktiga) skrev 2023-10-06 12:46:32 följande:
    För mig är de en jätteviktig del av mitt sexliv. De är en stor del av min njutning. Kommer inte lika skönt utan stimulans av brösten och bröstvårtorna. Mkt erogen zon. Under amning var de bara mjölkmaskiner dock.
    Ja i samband med amning och under ca ett års tid efteråt var brösten inte sig lika. Det tog en tid innan de återfick sin känsel. Jag var rädd att de var "förstörda" för alltid, men lyckligtvis blev de erogena igen.
  • Anonym (Noboobie)

Nå Jontemyra, har du fått greppa ett par rejäla tuttar än?

• Anonym (Kim)
    Anonym (Noboobie) skrev 2023-10-17 13:08:18 följande:

Nå Jontemyra, har du fått greppa ett par rejäla tuttar än?

Det vet jag inte men det passar nog inte alls hans image. Han får hålla sig till sin fru och dricka kokkaffe. 

Nyfiken jag med om hur det går. 

• Jontemyra
    Anonym (Kim) skrev 2023-10-17 22:15:55 följande:

Det vet jag inte men det passar nog inte alls hans image. Han får hålla sig till sin fru och dricka kokkaffe. 

Nyfiken jag med om hur det går. 

Har varken fru eller kokkaffe😉
    Inte heller några tuttar att greppa...inte än
  • Anonym (Kim)
    Jontemyra skrev 2023-10-17 22:34:55 följande:
    Har varken fru eller kokkaffe😉
    Inte heller några tuttar att greppa...inte än
    Men äsch då! Då hade jag fel. Eg vilken tur. Hoppas du svart får chans att mysa med ett par riktigt mysiga tuttar. Har sådana men de är fridlysta. 
  • Jontemyra
    Anonym (Kim) skrev 2023-10-18 09:22:43 följande:
    Men äsch då! Då hade jag fel. Eg vilken tur. Hoppas du svart får chans att mysa med ett par riktigt mysiga tuttar. Har sådana men de är fridlysta. 
    Tack😊 Fridlysta behag låter jag vara.
  • Hans71

Jag älskar stora tuttar. Kompisen sa en gång "fom ska vara stora som fendrar o vårtorna som semlor".

• Anonym (Cyan)

Fick reda på att cirka 3% av kvinnorna kan få orgasm via att stimulera brösten, bröstvårtorna.
    Hos de flesta är det nog en erogen zon.
Svar på tråden Beröring av bröst