• Anonym (Therese)

Blir så j-a kåt av män!

Sen jag fyllde 30 för några år sen har min lust exploderat och jag blir bara kåtare och kåtare. Och mer och mer galen i män! Jag är besatt av män och manlighet generellt. Just "manlighet" i det här fallet vet jag kanske inte om det är, men jag blir så oerhört upphetsad över "manliga män".

Jag älskar att vara kvinna och jag tänder liksom på att en man förstärker min kvinnlighet. Jag blir fullständigt galen av tanken på en snygg och stark man som är charmig, trevlig och en "gentleman", egentligen rent fysiskt kan göra precis vad han vill med mig. Jag blir så upphetsad av tanken att han aldrig skulle skada en kvinna fysiskt, fast han så enkelt skulle kunna göra det. Jag tänker på detta hela tiden när jag ser män som jag tycker ser starka och attraktiva ut.

Är jag ensam om att gå igång på detta?? :)

Och ur tänker män kring detta? Har ni liknande tankar, fast tvärtom då, om kvinnor?

• Svar på tråden Blir så j-a kåt av män!
  • Son94
    Anonym (Kåtdraken) skrev 2024-05-23 14:51:05 följande:

Tanken på yngre män lockar också. Sprutar mer, det är sexigt. Fantiserade om en man som var i byggbranschen. Stor och mycket muskler, säkert 190. Hade gärna gått ner på knä framför honom...

Hehe nice!
  • Anonym (Vidrigt)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-23 04:59:19 följande:

Speciellt av stora starka snygga och trevliga män som inte slår kvinnor, man blir våt av tanken på att de skulle kunna men aldrig någonsin göra det. Slåss alltså.

Kvinnlig våldsfetischism är nästan lika vidrig som manlig sådan. Urk.
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-22 18:34:35 följande:
    Ja kanske det 😉
    Är rätt snart 1356 alltså? Eftersom vissa hade rätt. Det är ju fyrsiffrigt.
  • Anonym (Ann-Sofie)
    Anonym (Tresiffrigt) skrev 2024-05-24 17:15:37 följande:
    Är rätt snart 1356 alltså? Eftersom vissa hade rätt. Det är ju fyrsiffrigt.
    Ja så är det.. kanske inget att skryta över men jag skäms inte och kommer fortsätta ligga runt :)
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-25 23:06:19 följande:
    Ja så är det.. kanske inget att skryta över men jag skäms inte och kommer fortsätta ligga runt :)
    Ska du sätta svenskt rekord? :) 
  • Anonym (Ann-Sofie)
    Anonym (Tresiffrigt) skrev 2024-05-26 07:52:45 följande:
    Ska du sätta svenskt rekord? :) 
    Nu har jag ju inte en aning om vad rekordet är 😛 men ta reda på det så ska jag försöka
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-26 12:28:05 följande:
    Nu har jag ju inte en aning om vad rekordet är 😛 men ta reda på det så ska jag försöka
    Man har svårt att se att någon som inte är prostituerad eller porrskådis skulle vara över 600 så nånstans där.
  • Anonym (Ann-Sofie)
    Anonym (Tresiffrigt) skrev 2024-05-26 17:15:07 följande:
    Man har svårt att se att någon som inte är prostituerad eller porrskådis skulle vara över 600 så nånstans där.
    Ja grattis till mig isåfall. Då har jag rekordet redan 
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-29 22:22:00 följande:
    Ja grattis till mig isåfall. Då har jag rekordet redan 
    Grattis, svensk rekord hållare i att knulla med många män!
  • Anonym (Ann-Sofie)
    Anonym (Tresiffrigt) skrev 2024-05-30 07:23:48 följande:
    Grattis, svensk rekord hållare i att knulla med många män!
    Jag vet att det kanske anses som att jag är lösaktig och hemsk. Men vi lever bara en gång. Jag njuter och kommer fortsätta så länge jag orkar och vill. Ja alltid är det någon som ska ha det. Dock är jag säker på att det finns flera som är långt över mina 1000 st
  • Anonym (Tresiffrigt)
    Anonym (Ann-Sofie) skrev 2024-05-30 17:27:04 följande:
    Jag vet att det kanske anses som att jag är lösaktig och hemsk. Men vi lever bara en gång. Jag njuter och kommer fortsätta så länge jag orkar och vill. Ja alltid är det någon som ska ha det. Dock är jag säker på att det finns flera som är långt över mina 1000 st
    Jag har inga moraliska betänkligheter. Alla gör vad de själva vill. 
    Men hur har du hunnit? Nu  vet jag inte din ålder men jag tänker att om man ligger med en varannan vecka, vilket nog är rätt sällsynt, får man ihop 26 om året. Så 40 år senare har man 1000 st. Och då tänker jag att något längre förhållande brukar vara vanligt så då kanske det är tar 45-50 år iaf. 
  • Soberliving

Dejtande ej kvinna som var uppe i dina nr. Kör på! Om du har samma skills som min dejt,  säger jag grattis till dom som du harsex med.

Så bra sex, med alla typer av variationer.

Kör på Ann-Sofie! 

• PunkPyret
    Anonym (Kåtdraken) skrev 2024-05-22 11:36:04 följande:
    Och i sängen så vill hon nog inte bli behandlad som en prinsessa. Där förväntas det ofta (enligt traditionerna) att han tar henne med storm, Kanske tar henne hårt (som många kvinnor vill), är dominant, är mån om att hon har det skönt, ger henne minst en orgasm.
    Nej han ska inte bry sig om ifall jag har det skönt. Han ska bara ta mig, hårt och kraftfullt, betäcka mig, spruta mig full. Han ska vara så jävla kåt på mig att han inte kan behärska sig utan bara dunka på. 
  • RenLuft
    Hemskt är du inte!
    Du lever livet och det är inget att vara skamsen över eller se sig själv som ''hemskt''.

Du lämnade din man, för att du ville fortsätta leva livet på det sättet du vill. Utan att känna att du varit otrogen och såra honom på det viset. Du är inte hemskt.

Kör hårt!

Kul!
  • Anonym (Anonymt)

Det blir inte jag Kräks

Speciellt inte av runkpellar som startar trådar av den här tradiga sorten.

Svar på tråden Blir så j-a kåt av män!