aldrig träffat en vettig socialsekreterare
Aldrig träffat en klockrent vettig socialsekreterare. Har ni?
Nej bara idioter
Nej. Inte en bindgalen heller. Faktiskt inte någon alls.
Ja, faktiskt. Fler än en.
Nej. Är vänsterkvinnor som blir socialsekreterare. Och miljömuppar.
1 var helt ok.Resten kändes som dom knappt har nån utbildning eller förståelse för något.
Och jag som jobbar på ett säkerhetshetsbolag med kontrakt med kommunen har aldrig träffat en vettig "klient" eller vad de kallar er. Verkar mer eller mindre vara krävande jättebebisar med noll egen ansvarskänsla hela högen. Följ reglerna, lämna in papper, dyk upp på möten. Inte jättesvårt om man är intresserad av tak över huvudet och mat i magen.
Och jag som jobbar på ett säkerhetshetsbolag med kontrakt med kommunen har aldrig träffat en vettig "klient" eller vad de kallar er. Verkar mer eller mindre vara krävande jättebebisar med noll egen ansvarskänsla hela högen. Följ reglerna, lämna in papper, dyk upp på möten. Inte jättesvårt om man är intresserad av tak över huvudet och mat i magen.
Nä, inte ännu i alla fall. Jobbar själv som socialsekreterare så borde ju förr eller sena stöta på en om de finns. Lovar ropa till......
Och nä, själv är jag inte särskilt vettig. Har jobbet mest för att få utlopp för min vänstersadistiska läggning och för att bli rik på bonusarna vi får varje gång vi lvu at ett barn från nån sk. stackars förälder.
Håll ordning på ditt liv så slipper du träffa några socialsekreterare alls.
Ja, flera stycken.
Näh, bara nedlåtande själviska som tittade på klockan. Därför såg jag till att få ordning på mitt liv.
Näh, bara nedlåtande själviska som tittade på klockan. Därför såg jag till att få ordning på mitt liv.
Att följa lagar och förordningar är väl tämligen vettigt
Nej. Bara inkompetenta jubelidioter som totalt saknar utbildning för det de jobbar inom.
Ja det har jag, en underbar i mottagningsgruppen och sen en lika bra i utredningsgruppen.
Utan de här två härliga kvinnorna skulle min dotter inte mått så pass bra som hon gör idag. Hon får stöd som jag som förälder inte kan ge henne och börjar få upp tilltro till vuxna människor igen.
Känner två stycken, rent privat, men har aldrig besökt någon som klient.
Dessa två verkar vettiga, men vad vet jag vad de har för sig på jobbet.