Barnens mamma
Hej. vet inte hur jag ska förklara för att ni ska förstå eller om jag bara behöver ventilera mig ..
Jag och mina 2 barns mamma separerade för ungefär 3 år sen . hon träffade en ny och jag med . mitt förhållande gick åt helvete efter ungefär 2 år då barnens mamma konstant gjorde allt för att förstöra mellan mig och mitt senaste ex fast hon själv var i en relation. hon ringde mig konstant varje dag eller åkte hem till mig och grät fast min dåvarande flickvän var hos mig . hon skapa fakekonton och skicka till min dåvarande flickvän att jag var otrogen och gjorde allt för att det skulle ta slut . min dåvarande flickvän orkade med detta i 2 år ungefär sen tog det slut . När det väl tog slut så slutade självklart barnens mamma med allt och började fokusera på sitt . där stod jag helt förkrossad .. under den senaste tiden har jag märkt på min son att han inte vill vara hos sin mamma o han kan ringa mig dagligen på mamma veckan o vill komma hem till mig .. vet att relationen hon är i är inte den bästa och egentligen aldrig varit hur mycket hon än försöker spegla upp den som om det vorre den bästa .. men jag har hört från min syster som är bästa vän med mina barns mamma att deras relation inte är bra .. Barnens mamma jobbar hela tiden varje dag 24/7 hon tar på sig allt jobb hon bara kan inte ens tar hon ledigt den helgen mina barn kommer till henne. hennes kille sitter enbart vid datan när han är hemma o spelar hela tiden han tycker att det är hon som ska städa och laga mat samt hämta barn på skolan och dagis ska nämna att dem har skaffat 2 små barn mina barn går på skolan . Jag kan räkna på en hand då han har hämtat dem från skola eller dagis . hon får ta ledigt eller rast när det är dags för att hämta barnen på skolan för att sedan köra hem dem till han . deras minsta har inte ens börjat på dagis än så vissa dagar får min mamma eller syster sitta barnvakt när hon jobbar för att han inte hunnit hem från sitt jobb . Har själv suttit barnvakt åt dem när han "jobbat över" utan hans vetskap av det är jag som suttit barnvakt . har gått på sommaavslutningen för ena deras barn för att båda jobbade just den dagen förra året . för ungefär 3 månader berätta barnens mamma att hon fick reda på att han tydligen hade prata med en tjej o chattat en del om sex osv osv men det slutade med att hon litade på att han inte hade vart otrogen . Fått höra från min syster att när hon väl är ledig så är hon inte hemma för att komma bort från hemmet för hon orkar inte med allt i hemmet vad det nu kan vara och hon kan sitta o klaga till min syster på sin kille och hur det är hemma men när min syster säger åt henne att göra nånting åt saken så byter hon samtalsämne eller kommer med ja men det kan bli bra .så här har det varit i 2 år och varför jag stör mig på det är för att allt det här som är drabbar mina barn för att deras mamma mår skit och är konstant irriterad och helt förstörd hon kommer snart gå in i väggen men säger man nånting till henne så blir hon bara arg eller slutar att prata med en . vet inte finns nog inte mycket till tips ni kan ge mig men behövde bara ventilera mig tror jag :). mvh