blir inte gravid efter missfall
Hej,
Jag brukar aldrig prata om detta då det känns som dom flesta tycker detta inte är något stort problem eller något att älta i och bara gå vidare men jag kan verkligen inte bara gå vidare. Jag och min man har försökt bli gravida i 3 år och 8 månader utan något resultat förutom förra sommaren då jag blev gravid och slutade i missfall var i vecka 13 men hjärtat slutade slå i vecka 7+4 nu är det 8 månader sedan missfall och blir inte gravid och jag har normal cykel och ägglossning, är 24 år så man tycker ju inte det ska vara något större problem. Är det nånting jag mår fruktansvärt dåligt över så är det detta. Jag blir krossad varje gång mensen dyker upp och ibland gråter jag mig bara till söms då jag ser andras graviditeter och barn (även om jag är jätte glad för doms skull) Vi påbörjade en missfalls utredning för ett tag sen som visade överproduktion i sköldkörteln (TSH) hos mig men läkarna hör inte av sig och börjar verkligen nojia att detta kan påverka min möjlighet till graviditet eller dessvärre göra så jag kan få missfall igen, ja ni ser hur uppspelt man blir. Kan tillägga att jag provat allt, heminsemination, olika tabletter, tester samt nån monitor som man bara slängde pengar i sjön på, provat att inta ta tester och försöka att inte tänka så mycket. Ja you name it! Är det nån som är i en liknade situation?