Vill vara otrogen, vill du?
Nu är det så att jag och min sambo har två barn. Vi har bott ihop i 7 år och allt är perfekt utom just sexlivet. Vi har sex högst en gång i månaden om ens det... jag i min tur är otroligt kåt och har accepterat hennes villkor hela tiden (tjatar inte och accepterar ett nej). Jag har lyft detta som ett problem flera gånger men det blir inte bättre, snarare tvärtom. Nu händer det att jag nämner att jag e sugen typ 1 gång i månaden (övriga 29 dagar runkar jag). Det känns patetiskt att behöva funka när man är 32 och i ett förhållande, så därför har jag bestämt mig för att prova vara med någon annan.
Ja, jag har sagt till henne att om det inte blir ändring så vill jag antigen kunna ligga med ngn annan eller så går vi skilda vägar då detta är viktigt för mig. Vi älskar varandra över allt annat och som jag skrev så funkar allt det andra perfekt i vardagen.
Jag söker inte ngn som ska berätta vad som är moraliskt rätt och fel, för det förstår jag redan själv. Men jag har fattat beslutet att jag vill vara otrogen med någon, och det ska helst vara någon som också är i förhållande och bor i Örebro trakten.
Är det någon annan än jag som har genomlidit detta eller som genomlider samma sak?
Någon annan (tjej) som har bestämt sig för samma som jag?